Gå til innhold

Sliter skikkelig :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

For 2 år siden hadde jeg en liten sommerflørt. Første kvelden vi møttes var på fylla og det endte med at vi rotet litt og jeg overnattet. Han var ivrig etter å ha kontakt/møtes igjen.

Andre gangen vi møttes var ca 1 mnd etterpå. Igjen på fylla - men han drakk ikke så mye. Endte opp hjemme hos han igjen, og jeg var ganske beruset.. Vi skulle ha sex - men han fikk den ikke opp. Jeg ble litt skuffet der og da, men tror jeg skjulte det godt. Han ga opp med én gang og ville ikke prøve mer.. (først etter en stund spurte han om jeg kunne runke han igjen, men jeg lå å halvsov da..)

Uansett.. Jeg angrer på at jeg hadde tenkt å ha sex med han så tidlig og alt det der. Jeg var ikke meg selv denne perioden. Problemet er at han ble veldig avvisende etter denne natta, og etter noen dager forstod jeg at han ikke var intr i å treffes mer.

Nå 2 år etter tar jeg meg selv i å slite enormt med dette! Jeg går rundt og grubler på årsakene til at han ikke fikk den opp, noenganger tenker jeg at han egentlig aldri hadde planer om å ha sex i det hele tatt, men bare skulle teste for lett jeg var. Selvtilitten min er helt knekt, jeg fatter ikke hvorfor dette plager meg så mye?:( jeg er 28 år så jeg er voksen..

Hvordan skal jeg komme meg videre? Hvordan skal jeg slippe å la han ha så mye makt over meg etter så lang tid? (psykisk). Jeg føler meg skikkelig fæl og "skitten" på en måte:/

Anonymous poster hash: 8b28e...175

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Men hvordan står det med resten av livet ditt? Virket spesielt om alt skal være på stell også grubler du på noe så smått og som skjedde for 2 år siden.

Ellers virker det som rimelig lite plausibelt at han ikke ville ha sex med deg, men bare teste hvor lett du var.

Endret av Summers
AnonymBruker
Skrevet

Grunnen til at han var avvisende var nok at han ikke fikk den opp. Prestasjonsangst med påfølgende potensproblemer hender ofte.

Anonymous poster hash: daf54...c43

• Liker 2
Skrevet

Du må ikke tenke at det er deg som er problemet :) Dere hadde sex en gang først, og da gikk alt bra? Jeg tror nok grunnen til at han ikke tok kontakt etterpå, er at han selv er så flau over at han ikke fikk den opp. Det er veldig sårt for en mann også.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker også at problemet her er at han ikke fikk den opp. Jeg drev også på med en gutt som avviste meg etter han ikke fikk den opp en kveld. Jeg spurte han lenge etterpå hvorfor han avviste meg, og da endte det med at han innrømmet at det var nettopp det som var problemet. Altså ikke meg. SÅ godt mulig det er det samme som har skjedd med deg her! Synes du skal slutte å tenke så mye på det :)

Anonymous poster hash: 2d33c...25e
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner til det der....

Mann her, og jeg hadde litt problem med for tidlig utløsning før.

Og jeg har hatt ett par superkleine opplevelser der jeg har unngått damer i etterkant av mislykkede samleier....

Anonymous poster hash: d6d5c...88d

AnonymBruker
Skrevet

Men hvordan står det med resten av livet ditt? Virket spesielt om alt skal være på stell også grubler du på noe så smått og som skjedde for 2 år siden.

Ellers virker det som rimelig lite plausibelt at han ikke ville ha sex med deg, men bare teste hvor lett du var.

Resten av livet mitt er bra det. Jeg jobber, studerer og har hatt et forhold som varte ett år etter hendelsen med han flørten. Men jeg klarer ikke glemme han alikevel. Får helt vondt i magen hvis jeg ser et bilde av han (på Facebook) f eks. Aner ikke hva som er årsaken.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Du må ikke tenke at det er deg som er problemet :) Dere hadde sex en gang først, og da gikk alt bra? Jeg tror nok grunnen til at han ikke tok kontakt etterpå, er at han selv er så flau over at han ikke fikk den opp. Det er veldig sårt for en mann også.

Nei, vi fikk jo ikke hatt sex, fordi han ikke ble hard. Første gangen rotet vi bare, dvs bare klining og tafsing. Jeg hae vært i forhold hvor det enkelte ganger har vært problemer med å få den opp, men det blir jo annerledes, for man vet jo at han normalt blir hard..

Hendelsen bare ødela selvtilitten min veldig og jeg lurer på om jeg er (ulykkelig) forelsket i han...og at det er derfor det er ekstra sårt.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker også at problemet her er at han ikke fikk den opp. Jeg drev også på med en gutt som avviste meg etter han ikke fikk den opp en kveld. Jeg spurte han lenge etterpå hvorfor han avviste meg, og da endte det med at han innrømmet at det var nettopp det som var problemet. Altså ikke meg. SÅ godt mulig det er det samme som har skjedd med deg her! Synes du skal slutte å tenke så mye på det :)

Anonymous poster hash: 2d33c...25e

Hvor lenge etterpå spurte du? Tingen er den at han har fått samboer nå (som ser ut som en supermodell) og jeg kan ikke kontakte han nå da.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...