Gå til innhold

Datingen går som på skinner! Fantastisk! :D

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må bare spre litt glede og håp til dere andre som også dater :)

Jeg har datet en kjempe flott og kjekk mann i en måneds tid nå og ting går strålende! Han tar ofte kontakt, avtaler treff og virker like forelsket som jeg selv er :) Han får meg til å føle meg trygg, og jeg tviler ikke et sekund på hans intensjoner.

Endelig har jeg truffet en mann som setter pris på meg og ikke tar meg for gitt :)

Vil vel egentlig bare si til dere andre der ute, at dersom den du liker er interessert og forelsket i deg så tar han kontakt og avtaler treff med deg. Dersom han ikke investerer så mye tid i deg eller kun tar kontakt i siste liten, så er han mest sannsynligvis ikke så interessert. En mann som virkelig liker ei jente, vil gjøre alt for å imponere og få henne :)

Er så herlig å for en gangs skyld slippe å være så usikker og analyserende!

Anonymous poster hash: ad663...b5f
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh så gøy for deg!! :D Gratulerer så masse og nyt de gode følelsene!! :D

Skrevet

Åh endelig en positiv post om kjærlighet her på kg :D :D :D Glad for deg!!!

Gjest Linaria
Skrevet

Sånn har jeg det nå også. En annen ting jeg legger merke til er at han faktisk lytter til det jeg sier, og tar det innover seg. Noen ganger husker han ting som jeg ikke en gang husker å ha fortalt ham. Om jeg i en bisetning sier at jeg liker en matrett skikkelig godt, tar han med meg ut for å spise dette, sånn er det i alle tilfeller. Han tar hint som jeg ikke en gang vet at jeg gir, og tar initiativ til å treffes hele tida.

Det er veldig deilig med denne type dating. Er helt enig med deg! Har datet mye hvor man ikke tar ordentlig kontakt og det er tydelig at de egentlig ikke er interessert.

Glad på dine vegne! :D Er flott å ha det sånn

Skrevet

Hyggelig for TS at det går veien for henne. Det TS nå opplever har jeg enda til gode å oppleve på egen hånd. Det går som regel galt uansett. Men, tap og vinn med samme sinn.

AnonymBruker
Skrevet

Godt å høre :) Det er så digg når alt går på skinner :)

Anonymous poster hash: 0b90b...146

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...