AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #1 Skrevet 2. april 2015 Har sittet på rompa i hele dag og spist usunt.. Kjenner det hadde vært deilig med en liten joggetur nå før jeg legger meg, men jeg syns alltid deg er litt skummelt å gå ut alene sent.. Jeg bor sentralt i Oslo og er en kvinne i begynnelsen av tyveårene. Hva tror dere?Anonymous poster hash: d8aa0...440
Gjest Ravna Skrevet 2. april 2015 #2 Skrevet 2. april 2015 (endret) . Endret 18. januar 2018 av Ravna
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #4 Skrevet 2. april 2015 Hadde ikke gjort det.. Synd å si det. Hater at det er blitt sånn!:(Anonymous poster hash: d8aa0...440
Tulipanpiken Skrevet 3. april 2015 #5 Skrevet 3. april 2015 Det vil jeg si kommer an på hvor i Oslo det er og hva slags joggerunde det er snakk om (er det i nærheten av bebyggelse? Er det lys der? Ferdes det folk der også på kveldstid?). Man behøver ikke bli helt hysterisk heller, Oslo er en trygg by 😊 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #6 Skrevet 3. april 2015 Litt sent å svare nå regner jeg med; men ta med deg en hund neste gang. Da er det mange som heller tar en stor omvei for å slippe "kreket" ditt. Anonymous poster hash: a85bd...3e9
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #7 Skrevet 3. april 2015 Det vil jeg si kommer an på hvor i Oslo det er og hva slags joggerunde det er snakk om (er det i nærheten av bebyggelse? Er det lys der? Ferdes det folk der også på kveldstid?). Man behøver ikke bli helt hysterisk heller, Oslo er en trygg by Bor på Bislett Anonymous poster hash: d8aa0...440
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå