AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #1 Skrevet 2. april 2015 Om en uke har daten min bursdag. Vi har data i rundt 10 uker, vi har prøvd å møttes en gang i uka, men har ikke alltid vært lett å få til. Vi har vel møttes en 6-7 ganger og de to første gangene var litt mer sånn bli kjent møter ettersom vi møttes på tinder. Burde jeg kjøpe bursdagsgave til henne? Eller holder det kanskje med at jeg spanderer en middag på henne rundt den datoen? Eller holder det kun med "gratulerer med dagen" melding? Gutt 22 Anonymous poster hash: 5b236...050
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #2 Skrevet 2. april 2015 Om en uke har daten min bursdag. Vi har data i rundt 10 uker, vi har prøvd å møttes en gang i uka, men har ikke alltid vært lett å få til. Vi har vel møttes en 6-7 ganger og de to første gangene var litt mer sånn bli kjent møter ettersom vi møttes på tinder. Burde jeg kjøpe bursdagsgave til henne? Eller holder det kanskje med at jeg spanderer en middag på henne rundt den datoen? Eller holder det kun med "gratulerer med dagen" melding? Gutt 22 Anonymous poster hash: 5b236...050 Jeg hadde satt pris på en fin middag Trenger ikke gave, men for guds skyld ikke bare send en melding! Anonymous poster hash: d3127...c8d 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #3 Skrevet 3. april 2015 SPander en middag, eller uformell kino/bowling eller lage mat til henne hjemme - trenger virkelig ikke gjøre noe big deal ut av det, og jeg hadde blitt positiv overrasket bare om jeg fikk en bursdagsmelding. Det beste jeg kan se for meg er at han kommer hjem til meg uten å ha lagd noe big deal ut av det (da er det ganske creepy etter bare 10 uker) , men foreksempel har med takeaway mat han gir meg i det han kommer inn døra mens han sier gratulerer med dagen snuppa! Også prater vi ikke mer om bursdagen men skrur på tven , babler litt om alt og ingenting, og spiser som det var en hvilken som helst vanlig dag Koselig at du tenker på at bursdagen hennes er rett rundt hjørnet. Bare tanken er smigrende nok syntes jeg! Anonymous poster hash: bad04...045
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #4 Skrevet 3. april 2015 Så gode tips fra de over! Hva skal man liksom gi i gave etter så kort tid? Alt hadde blitt "feil". En middag/aktivitet er jo en glimrende idé!! Anonymous poster hash: 9d5c6...028
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #5 Skrevet 3. april 2015 En blomsterbukett hadde jo sikkert vært hyggelig. Evt en liten ting du vet hun liker. Bare noe symbolsk som viser at du lytter, får med deg hva hun sier og tenkte på henne. Anonymous poster hash: 0ded8...742
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #6 Skrevet 4. april 2015 Blomsterbukett er alltid safe :-) Anonymous poster hash: 98a0f...ed2
peppermyntete Skrevet 4. april 2015 #7 Skrevet 4. april 2015 Jeg bakte til kjæresten min sin bursdag to mnd ut i datingen fordi jeg synes det er ALT for tidig å kjøpe gave da. Vi var jo ikke sammen en gang.
kattaa Skrevet 4. april 2015 #8 Skrevet 4. april 2015 Ville gått for middag. Opplevelser er ofte de beste gavene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå