Gjest KV84 Skrevet 2. april 2015 #1 Skrevet 2. april 2015 Se meg inn i øynene mine, Kvel meg så ut av denne verdenen. Gi meg fakkel til å gå med inn i din. Med meg bringer jeg det jeg elsker, Du gir meg resten jeg Kommer til å elske. Hjertet banker, det slår for fort La det aldri stoppe Det livet du har da gitt til meg. 2
Gjest KV84 Skrevet 2. april 2015 #3 Skrevet 2. april 2015 Lett å skrive dikt når jeg skriver så rart og underlig og uforståelig.
Gjest KV84 Skrevet 2. april 2015 #4 Skrevet 2. april 2015 Brei over skuldrene, Viktig for meg. Mandig og stor, Flott og høy. Tar seg ikke sammen, er ekkel mot meg Jeg tror ikke mine egne øyne. Tanker fine, jeg nå gikk lei.
Gjest KV84 Skrevet 2. april 2015 #8 Skrevet 2. april 2015 Instagram for ord. Hm, det har jeg ikke hørt om.
Gjest O.G. Skrevet 2. april 2015 #9 Skrevet 2. april 2015 Hm, det har jeg ikke hørt om. Jeg liker appen.
Gjest KV84 Skrevet 3. april 2015 #12 Skrevet 3. april 2015 Mye jeg ikke vet om deg, Men utholdelig mye du ikke vet om rare meg. Se der går vi, lang avstand, men Likevel så evig langt fra hverandre. Hinderet er en vegg helt opp der ingen har vært. Vi vet om hverandre, Bare vi hverandre ikke ser. Du er der Og jeg er aldri hos deg. Trist er jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå