Gå til innhold

Jeg vil date han mer, men vet ikke om han vil. Skal jeg vente til han tar intiativ (meldinger)?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke gidd å lese alt, svar gjerne på spørsmålet over ^

Jeg er i datingfasen nå og føler vel egentlig at valget står på han. Jeg er klar for å satse, dvs. å bli bedre kjent med han og se hva det fører til. Jeg tror at han kanskje "gir opp" litt lett, og tror at følelser skal komme med en gang, hvis ikke er det ikke noe å satse på.

Akkurat nå så er han vekkreist, vi sendte litt meldinger frem og tilbake i går, men har ikke gjort det i dag. Det har variert hvem som har tatt intiativ.

Så nå tenker jeg kanskje at det er best at jeg bare dropper å sende han meldinger? Også får jeg heller vente å se om han tar intiativ til å spørre om noe. Jeg vil jo ikke virke masete, men samtidig er jeg jo redd for at han tror jeg ikke er interessert om jeg ikke sender meldinger.

Hva skal jeg gjøre? Vente og se og håpe på at han sender en melding en av de nærmeste dagene? Eller skal jeg sende han en melding om et par dager hvis ikke han har sendt først? Jeg tenker jo at dersom han ikke sender meldingen innen X antall dager, at kanskje jeg må spørre han hva han tenker videre (finne ut om vi skal fortsette eller ikke). Men etter hvor mange dager skal jeg spørre om det?

Jeg må nesten legge til at han er på hyttetur, og jeg tror det er dårlig mobilnett og liten mulighet for strøm (lading av mobilen). Så derfor er jeg jo litt redd for å virke masete og han åpner mobilen med x antall meldinger når han kommer hjem :fnise:

Anonymous poster hash: 59723...929
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, når du sendte meldinger med han i å går, og han er ute å reiser nå, så lar du har være på ferien sin i fred. Det er viktig at han får tid til å kjenne på å savne å få meldinger fra deg, og når han da kommer hjem og fått innstilt seg tilbake til det vanlige liv igjen vil han nok sende deg en melding om han er interessert!

Anonymous poster hash: 424f7...c40
  • Liker 2
Skrevet

Jeg tenker jo at dersom han ikke sender meldingen innen X antall dager, at kanskje jeg må spørre han hva han tenker videre (finne ut om vi skal fortsette eller ikke). Men etter hvor mange dager skal jeg spørre om det?

Hvis du har lyst til å ha en mulighet med denne fyren så må du ikke spørre om det i det hele tatt. Du må la han bli kjent med deg å finne ut av hva han føler. Og er han ikke interessert i det så er han ikke interessert i det. Du får han iallefall ikke interessert av å prøve å få han interessert.

Skrevet

Jeg må nesten legge til at han er på hyttetur, og jeg tror det er dårlig mobilnett og liten mulighet for strøm (lading av mobilen). Så derfor er jeg jo litt redd for å virke masete og han åpner mobilen med x antall meldinger når han kommer hjem :fnise:

Slapp av!!! La mannen få være ifred når han er på tur. Han tekster når han får tid/nett. Hvis du er for pågående er sjansen for at han trekker seg unna stor.

AnonymBruker
Skrevet

Du skriver at du tror han gir opp lett. Hva har fått deg til å tro dette?

Jeg syntes også du burde vente med melding, men kommer litt an på hvor lenge dere har datet også da

Anonymous poster hash: a94ac...64b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...