Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ei venninne som holder på med nettdating!

Jeg synes det virker så trengende, og det blir jo bare tull med de hun har møtt.

Hun er ei fin jente og har sjarm, så burde klare å finne seg mann på normalt vis.

Vi bor i en by med ca 15000 innbyggere så det er jo ikke manko på menn heller som er problemet.Jeg har prøvd å dra henne med på diverse, men hun faller tilbake til disse merkelige folka på dette nettstedet. Hun har møtt tre stykker på under ett år! Jeg skjønner ikke at hun tørr! Det har virkelig vært noen rare menn og som antakelig ikke klarer å få seg dame på normalt vis.

Er det noen som har seriøse tips til min venninne, hun trenger en ordentlig mann!

Anonymous poster hash: a472f...7e9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan godt forstå at du bekymrer deg over at venninna di ikke treffer ordentlige menn. Men tror du hun kommer til å gjøre det uten nettdatingen? For hvis det bare er nettdatingen du dømmer så stoler ikke jeg på din dømmekraft i vinkel av andre menneskers/venninna di sin situasjon. Derfor spør jeg deg først og fremst om det.

Om det ikke er nettdating men mennene hun treffer som er problemet, kan du gjøre henne klar over at hun treffer feil type menn og spørre henne hvorfor hun gjør det. Begrunn gjerne hvorfor du synes disse mennene er feil type.

Anonymous poster hash: 61af5...3ac
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...