AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #1 Skrevet 2. april 2015 Jeg har nylig lært at katter svetter gjennom nesa og fotsålene, det var jeg faktisk ikke klar over. Har egentlig ikke tenkt på at katter svetter de også, men selvfølgelig gjør de det Noen som har noen kattefakta å dele som kanskje ikke alle er klar over? Jeg elsker katter! Anonymous poster hash: 61788...63e
FruHudson Skrevet 2. april 2015 #2 Skrevet 2. april 2015 Katter(og andre dyr) kan lukte gjennom munnen! Det heter Flehmens respons Jeg elsker også katter <3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #3 Skrevet 2. april 2015 Katter(og andre dyr) kan lukte gjennom munnen! Det heter Flehmens respons Jeg elsker også katter <3 Snodig! Så de kan lukte gjennom både nese og munn, ikke rart de lukter 14 ganger (tror jeg det er) bedre enn mennesker Anonymous poster hash: 61788...63e
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #4 Skrevet 2. april 2015 Når lager katten deres sånn kort "purr"-lyd? Tenker ikke på den standard malelyden. Min katt lager den lyden hvis han blir strykt på når han sover eller hvis han skvetter litt. Vet ikke om det betyr "hallo" eller noe sånn Anonymous poster hash: 61788...63e
Petalouda Skrevet 2. april 2015 #5 Skrevet 2. april 2015 Jeg vet ikke sånn veldig masse om katter, men jeg vet at våre er rare. Den ene vil for eksempel ikke nærme seg luksusvåtforet vi kjøper, men han spiser gjerne ostepop.
julie90 Skrevet 2. april 2015 #6 Skrevet 2. april 2015 Når lager katten deres sånn kort "purr"-lyd? Tenker ikke på den standard malelyden. Min katt lager den lyden hvis han blir strykt på når han sover eller hvis han skvetter litt. Vet ikke om det betyr "hallo" eller noe sånn Anonymous poster hash: 61788...63e Min gjør det når den har vært ute i regnet, eller snøen, og endelig får komme inn. Tenker hun kjefter på oss litt jeg, for å være så slemme som har latt henne være ute
Gjest Belle âme Skrevet 2. april 2015 #7 Skrevet 2. april 2015 Eg veit ikkje med alle, men mine katter slever når dei koser seg 😍😍 Det renner sikkel ned kjeven og dei legger ikkje merke til det sjøl. Berre søtt fordi dei er babyene mine ❤️❤️
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #8 Skrevet 2. april 2015 Katter reagerer best på navnet sitt hvis det slitter på en lang e-lyd Anonymous poster hash: daee6...2bf
Savannah87 Skrevet 3. april 2015 #9 Skrevet 3. april 2015 Når lager katten deres sånn kort "purr"-lyd? Tenker ikke på den standard malelyden. Min katt lager den lyden hvis han blir strykt på når han sover eller hvis han skvetter litt. Vet ikke om det betyr "hallo" eller noe sånn Anonymous poster hash: 61788...63e Akkurat gjør katten min å! Lager alltid den lyden når hun kommer inn døra. Jeg tenker hun enten sier hei eller det var på tide!
Savannah87 Skrevet 3. april 2015 #10 Skrevet 3. april 2015 Men hvis en katt logrer med halen, betyr det at de er irritert?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #11 Skrevet 3. april 2015 Katter reagerer best på navnet sitt hvis det slitter på en lang e-lyd Anonymous poster hash: daee6...2bf Reagerer de ikke mye på S-lyden også? Anonymous poster hash: 0e21d...de3
Minya Skrevet 3. april 2015 #12 Skrevet 3. april 2015 Når lager katten deres sånn kort "purr"-lyd? Tenker ikke på den standard malelyden. Min katt lager den lyden hvis han blir strykt på når han sover eller hvis han skvetter litt. Vet ikke om det betyr "hallo" eller noe sånn Anonymous poster hash: 61788...63e Mrrr(ii) er en hilselyd med positiv undertone. Den kan bety alt fra Hei! til Leke! Gamlepus lager den som regel som et slags spørmål, ala "hva skjer nå?", mens Minstemann bruker den lyden aktivt både som hilsen og som gledesutbrudd i lek.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå