AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #1 Skrevet 2. april 2015 Jeg er tynn, men utrent. Har endelig funnet ut at jeg ikke kommer til å dra meg selv opp av sofaen, og faktisk bli litt "fit". Jeg ønsker meg en PT som kan hjelpe meg. Jeg er heller ikke lenger medlem av treningssenter, så det må jeg vel også fikse. Så jeg har et par spørsmål: - Hva koster det? - Noen som kan anbefale noen i Bergen? - Har det funket for dere, eller klarer dere egentlig dere selv? Anonymous poster hash: cbb97...5ae
FitnessIna Skrevet 2. april 2015 #2 Skrevet 2. april 2015 En PT er veldig greit for å komme i gang - lære teknikk, få satt opp et program tilpasset til deg, og få litt system i alt sammen. Om du vil fortsette å samarbeide med treneren kommer an på om du har råd, og om du føler behovet for det. Fremgangen vil nok være raskere med kontinuerlig oppfølging fra en som kan det. Hva en trener koster er veldig forskjellig - jeg vet at SatsElixia deler trenerene sine opp i tre nivåer, der nivå 1 er billigst. Dette er ikke dårlige trenere, men de med minst erfaring. Jeg hadde en nivå1-trener og var kjempefornøyd med henne. Pris per time vil variere etter hvor mange 'klipp' du kjøper - 20timer vil gi lavere pris per time enn hva 10 timer gjør, osv.
Gjest Coolaid Skrevet 4. april 2015 #3 Skrevet 4. april 2015 Jeg er tynn, men utrent. Har endelig funnet ut at jeg ikke kommer til å dra meg selv opp av sofaen, og faktisk bli litt "fit". Jeg ønsker meg en PT som kan hjelpe meg. Jeg er heller ikke lenger medlem av treningssenter, så det må jeg vel også fikse. Så jeg har et par spørsmål: - Hva koster det? - Noen som kan anbefale noen i Bergen? - Har det funket for dere, eller klarer dere egentlig dere selv? Anonymous poster hash: cbb97...5ae Send meg et pm så kan jeg anbefale en knall dame.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå