AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #1 Skrevet 2. april 2015 Hei, jeg bestilte en klokke fra Daniel Wellington den 28.03.15, altså noen dager tilbake. Jeg betalte via paypal, og fikk kvittering på pdf som jeg har lagret. Men det jeg synes er litt rart er at jeg ikke fikk noen ordrebekreftelse på mail. Jeg fikk det fra paypal men ikke fra daniel wellington. Også skal det ta fra 3-5 dager med frakten, men jeg har fortsatt ikke fått noe. hva kan ha skjedd? noen erfaringer? Kan det ha noe med påske å gjøre? takk for alle svar! Anonymous poster hash: 49e07...c52
Millimani Skrevet 2. april 2015 #2 Skrevet 2. april 2015 Du bestilte den 28. mars. Det tar tre til fem dager med frakten. Den 28. mars var en lørdag, og da er det ikke sikkert de sender bestillinger. Og hvis du bestilte den "sent" på lørdag så er det ikke sikkert at det ble sett før på mandag 30. mars, selv om du fikk en kvittering på at bestilling var mottatt den 28. mars. La oss si at klokka ble sendt mandag 30. mars. Den tredje virkedagen etter den 30. mars er 4. april pga påska. Den feme virkedagen er 8. april, også det pga påska. Du kan tidligst forvente å få den i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå