Gå til innhold

Å være attraktiv mann på Tinder/Sukker osv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er helt konge! Jeg har aldri vært noen kvinnebedårer, sjenert som jeg var da jeg var yngre, og da mener jeg veldig.

Men jeg er to meter høy, og har skjønt at damer synes jeg ser bra ut, så nå møter jeg en ny dame stort sett hver uke. De jeg liker holder jeg på med så lenge de ikke krever eksklusivitet, når det skjer er det over.

Da selvsagt med mindre jeg skulle føle det samme, men så har foreløpig ikke skjedd.

Takk for at jeg lever etter internettets og appenes inntog, ellers hadde jeg nok vært jomfru den dag i dag!

Anonymous poster hash: 2bbf8...342

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ikke ut som et catch, spør du meg. :P

Anonymous poster hash: b838d...1e4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres ikke ut som et catch, spør du meg. :P

Anonymous poster hash: b838d...1e4

Nei, ikke om du kjenner detaljene, men de jeg møter vet jo ikke at de bare er 'en i rekka blant mange'.

Skrevet (endret)

Nei, ikke om du kjenner detaljene, men de jeg møter vet jo ikke at de bare er 'en i rekka blant mange'.Anonymous poster hash: 2bbf8...342

Det vet de nok.

De klarer bare ikke la være og håper på å være den som kaprer deg.

Edit. I tillegg kan de jo skylde på at du var en dritt som bare var ute etter sex når de blir dumpa. Sånn sett er det vinn vinn for dem. De får sex og slipper å ta ansvar for det. :plystre:

Endret av Uredd
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fellesstake :)

Anonymous poster hash: 470e0...9a3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Møtte en slik en for ikke så lenge siden. Han ble raskt gjennomskuet, og for egen forlystelse har jeg flørta ekstra mye med han, bare for å avvise han når det kom til sex. Lykke :)

Anonymous poster hash: 68dca...369
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

All ære til deg. Som mann på 170 er jeg usynlig, og pleide før å være bitter på menn som deg. Men nå innser jeg jo at noen må pule disse damene om ikke jeg gjør det. Keep rocking brother. Appene og internett har gjort det enda lettere å få seg om bildene er bra, godt du nyter livet.

Fortsett slik i all fremtid. Du vil en dag innse at damer ikke er verdt jaget. Bare se til eldre menn som sitter i hybler og er dypt ulykkelige pga en kvinne etter skilsmisse. Se til menn som baserer hele livet sitt og strever etter kvinner. De er ikke lykkelige. Se på menn som drukner i forpliktelser. Damene er ikke verdt det.

Pul de og nyt livet.

Og før noen påstår jeg er bitter bare fordi jeg er lav, så må det sies at jeg har null problemer med å få damer på glid når jeg møter de. Internett er bare ikke greia for meg.

Anonymous poster hash: c6d37...68c
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke om du kjenner detaljene, men de jeg møter vet jo ikke at de bare er 'en i rekka blant mange'.

Men hva gjør deg verdifull når det uansett bare er en løgn og et spill? Det er jo du som må leve med deg selv resten av livet og vite sannheten om deg selv, ikke de du roter med eller oss andre :) Om det er helt ok for deg så kan du jo bare kose deg videre med at du er en av dustene blant oss :)

Anonymous poster hash: 7f600...1af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Møtte en slik en for ikke så lenge siden. Han ble raskt gjennomskuet, og for egen forlystelse har jeg flørta ekstra mye med han, bare for å avvise han når det kom til sex. Lykke :)

Anonymous poster hash: 68dca...369

Fint for deg, han gråter sikkert når han går over til neste dame.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje jeg også skulle prøve... Jeg ønsker kjæreste da, men kanskje det er lettere å møte noen på Tinder enn i hverdagslivet når man ikke har så stor bekjentskapskrets.

Anonymous poster hash: e70c0...a80
Skrevet (endret)

LOL,skryte av at man høvler over damer på KG.

Endret av Summers
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hverken Ts eller mann på 170 møter eller klarer å holde på kvalitetskvinner uansett, så hvem sitt tap er det egentlig?

Anonymous poster hash: cca95...4eb
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hverken Ts eller mann på 170 møter eller klarer å holde på kvalitetskvinner uansett, så hvem sitt tap er det egentlig?

Anonymous poster hash: cca95...4eb

Stikkordet er kvalitetskvinner. For mange damer tror de er av kvalitet. Det er derfor de duger til en ting, å gjøre meg våt på kølla.

AnonymBruker
Skrevet

Ja! Er så mange her som skriver at damer på nett aldri svarer osv - hvor tar de det fra??

AnonymBruker
Skrevet

En gang da jeg var liten likte jeg å skape en fantasiverden for meg selv, hvor jeg var den kuleste. Hvordan synes du det føles, ts?

Anonymous poster hash: 7f600...1af
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stikkordet er kvalitetskvinner. For mange damer tror de er av kvalitet. Det er derfor de duger til en ting, å gjøre meg våt på kølla.

Er bare loosers som skriver slik du gjør. Og hvorfor i all verden tror ikke kvinnene ser på deg som enkelt simpelt knull? Typisk å tro om begrenset erfaring med jenter. ..at de vil mer enn å se på deg som et billig knull mens de ser etter noe bedre.

Anonymous poster hash: a3b90...37e

• Liker 2
Skrevet

All ære til deg. Som mann på 170 er jeg usynlig, og pleide før å være bitter på menn som deg. Men nå innser jeg jo at noen må pule disse damene om ikke jeg gjør det. Keep rocking brother. Appene og internett har gjort det enda lettere å få seg om bildene er bra, godt du nyter livet.

Og før noen påstår jeg er bitter bare fordi jeg er lav, så må det sies at jeg har null problemer med å få damer på glid når jeg møter de. Internett er bare ikke greia for meg.

Dette slår meg som litt merkelig. Jeg er nesten like knøttliten som deg, og det er jo nettopp på internett man ikke legger merke til det. I virkeligheten må jeg prøve å kikke over skuldrene på de andre folka på utestedet.

AnonymBruker
Skrevet

Som en uattraktiv mann både på nettet og i virkeligheten er jeg en smule sjalu...

Anonymous poster hash: f349e...2c8
AnonymBruker
Skrevet

Lol, sutre om at en ikke får damer på KG.

Anonymous poster hash: 5b825...cde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...