Jessheim01 Skrevet 2. april 2015 #1 Skrevet 2. april 2015 Har hatt en pause fra nettdating en stund nå etter en lengre æffere som endte for ei ukes tid siden, laga meg en profil på denne siden igjen, og jaggu var det veldig mange av de samme damene som dukka opp igjen.. flere av de har jeg datet osv, og andre kjenner jeg igjen av utseende fra tidligere. Felles er det at det er der fortsatt.... finner seg ikke noe... Hvorfor er det slik at de samme er der måned etter måned, år etter år..?
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #2 Skrevet 2. april 2015 De som egentlig er attraktive har ikke behov for å opprette profil in the first place.Anonymous poster hash: 14999...39a
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #3 Skrevet 2. april 2015 Du er jo der fortsatt selv da..Anonymous poster hash: 5b62e...9b2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #4 Skrevet 2. april 2015 Tro meg TS: Det er akkurat slik med Møteplass-mennene også.Det er de samme som "bor" der inne år etter år.Jeg har selv hatt profil der ganske lenge,men er ikke aktiv.Det kan gå uker mellom hver gang jeg logger inn.Tror mange har det som meg.De lar profilen ligge inaktiv en tund,for så å kanskje bli mer aktiv innimellom. Anonymous poster hash: 90bce...66e
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #5 Skrevet 2. april 2015 For å se om nettdating var noe for meg laget jeg meg profil både på Sukker og Møteplassen, og de samme ansiktene kom opp begge steder.... Anonymous poster hash: 2b7b0...85e
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #6 Skrevet 2. april 2015 Jeg er selv medlem av denne siden og kan kun snakke for at når jeg var sammen med kjæreste så gikk medlemskapet i glemmeboken. Da jeg senere gikk for å sjekke inboks var det til min forferdelse over 100 meldinger fra ivrige kavalerer, så er det morsomt å sjekke disse også i etterkant. Anonymous poster hash: 1292e...e2e
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #7 Skrevet 2. april 2015 For å se om nettdating var noe for meg laget jeg meg profil både på Sukker og Møteplassen, og de samme ansiktene kom opp begge steder.... Anonymous poster hash: 2b7b0...85e Trodde du det var en egen gjeng som brukte Sukker og en annen gjeng på Møteplassen? Anonymous poster hash: 14999...39a 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #8 Skrevet 2. april 2015 Trodde du det var en egen gjeng som brukte Sukker og en annen gjeng på Møteplassen?Anonymous poster hash: 14999...39a Ikke meg du spør, men jeg svarer likevel. Jeg syns det er stor forskjell på sukker og mp. På møteplassen er det bare et vell av desperate og litt enkle menn som ikke en gang klarer å beskrive seg selv. På sukker er det mer ordentlige folk Anonymous poster hash: 5b62e...9b2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #9 Skrevet 2. april 2015 Trodde du det var en egen gjeng som brukte Sukker og en annen gjeng på Møteplassen? Anonymous poster hash: 14999...39a Nei, mitt poeng er vel at noen er betalende medlemmer flere steder år etter år, og finner allikevel ingen.... Anonymous poster hash: 2b7b0...85e
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #10 Skrevet 2. april 2015 Ikke meg du spør, men jeg svarer likevel. Jeg syns det er stor forskjell på sukker og mp. På møteplassen er det bare et vell av desperate og litt enkle menn som ikke en gang klarer å beskrive seg selv. På sukker er det mer ordentlige folkAnonymous poster hash: 5b62e...9b2 Ordentlige folk på sukker?! haha særlig. har både fått drapstrusler og nakenbilder av menn der. I tillegg vært på date med menn som var helt.. nei jeg vet ikke hva jeg skal si en gang. Er det rart jeg er livredd menn? Anonymous poster hash: d788c...d3c 1
Sandie Skrevet 2. april 2015 #11 Skrevet 2. april 2015 Ikke meg du spør, men jeg svarer likevel. Jeg syns det er stor forskjell på sukker og mp. På møteplassen er det bare et vell av desperate og litt enkle menn som ikke en gang klarer å beskrive seg selv. På sukker er det mer ordentlige folkAnonymous poster hash: 5b62e...9b2 Ble litt skuffet over Sukker jeg.Hadde hørt så mange si det samme som du skriver,men har blitt kontaktet av veldig mange rare menn på Sukker.For meg som er 36 år ser jeg også en sterkere tendens på Sukker til at jevnaldrende menn ikke vil ha kontakt med damer på egen alder.De skal helst være 5-10 år yngre.Dessuten gjenkjenner jeg en del av de samme som er på Møteplassen.Tror det nesten er det samme hvor man har profil nå egentlig,og det er visst vanlig å være på flere ulike sider.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #12 Skrevet 2. april 2015 Ble litt skuffet over Sukker jeg.Hadde hørt så mange si det samme som du skriver,men har blitt kontaktet av veldig mange rare menn på Sukker.For meg som er 36 år ser jeg også en sterkere tendens på Sukker til at jevnaldrende menn ikke vil ha kontakt med damer på egen alder.De skal helst være 5-10 år yngre.Dessuten gjenkjenner jeg en del av de samme som er på Møteplassen.Tror det nesten er det samme hvor man har profil nå egentlig,og det er visst vanlig å være på flere ulike sider. På møteplassen har ikke folk noen sperrer, men på sukker syns jeg det er lengre mellom de helt fjerne. Har vel med at der er det foretatt en filtrering da (matchingen)Anonymous poster hash: 5b62e...9b2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #13 Skrevet 2. april 2015 Jeg synes Sukker hadde høyere standard for 8-10 år siden. Nå er det temmelig likt som Møteplassen. Ble overrasket hvor likt det har utviklet seg til å bli. Og det er mange av de samme menneskene som har profil på disse sidene år etter år. De sliter vel med å finne seg noen, da, og det er jo ikke det minste rart, når en ser utvalget der inne. Ca 15-20% av mennene er gift eller samboende, 60% er mindre heldige med utseendet og i tillegg kan de virkelig ikke skrive heller. Da sitter man igjen med ca 20% som kan være aktuelle hvis man er heldig. Anonymous poster hash: fcd66...439
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #14 Skrevet 2. april 2015 Kan snakke for meg personlig: Jeg er på flere steder fordi jeg vil vise meg frem til flest mulig. Ikke at det har ført til at flere tar kontakt, men det er ihvertfall grunnen til at jeg finnes der jeg er. Jeg er faktisk på 8-9 nettdatingsider og har vært der i mange år, men uten noen som helst seriøs respons. Betaler kun på Sukker siden det blir billigere for hver måned og en annen side som bare koster 39 kroner i måneden. Anonymous poster hash: 33783...cd5
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #15 Skrevet 2. april 2015 Samme folka på samtlige datingsider. Og mange er pålogget samtlige samtidig også. Anonymous poster hash: d59dd...20d
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #16 Skrevet 2. april 2015 Datingsider er ubrukelig i Norge. Altfor for få bruker sidene og det er nesten ikke brukerer utenfor storbyene. Anonymous poster hash: f679b...851
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #17 Skrevet 11. juli 2015 Jeg har nylig registrert meg på Møteplassen etter å ha blitt alene etter et nesten 30 års langt forhold. Er helt ny på dette som dere kanskje forstår - og jeg har et stort problem .. jeg tør ikke legge ut bilde av meg for jeg er livredd at noen på jobben skal se det og kjenne meg igjen Har jo fått mange interesserte mannfolk og et par av dem er faktisk utrolig sjarmerende og såkalt "skikkelige". Men jeg tør ikke engang svare på alle meldingene ... hehe .. nei, dette er kanskje ikke noe for meg? Anonymous poster hash: e4837...d59
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #18 Skrevet 11. juli 2015 Har hatt en pause fra nettdating en stund nå etter en lengre æffere som endte for ei ukes tid siden, laga meg en profil på denne siden igjen, og jaggu var det veldig mange av de samme damene som dukka opp igjen.. flere av de har jeg datet osv, og andre kjenner jeg igjen av utseende fra tidligere. Felles er det at det er der fortsatt.... finner seg ikke noe... Hvorfor er det slik at de samme er der måned etter måned, år etter år..? Hey du Jeg er en av disse,og det skyldes at jeg kan gå uker og noen ganger måneder uten å logge inn.Jeg dater gjerne menn jeg treffer irl også,og i så fall logger jeg ikke inn på Møteplassen.Jeg kunne nok hatt kjæreste om jeg ville,men føler ikke det er rett å gå inn i et forhold halvhjertet.Jeg er ikke en person som MÅ date eller ha kjæreste,så for min del synes jeg det er godt å ta pauser fra Møteplassen. Har merket meg at jeg etter å ha vært lenge borte,ser igjen de samme mennene der inne.Så det gjelder nok begge kjønn.Hvorvidt det er fordi de aldri klarer å finne noen vet jeg ikke,men endel av dem som er av typen online 24/7 for 5.året på rad,virker ganske håpløse. Anonymous poster hash: 90bce...66e
Gjest BethD Skrevet 11. juli 2015 #19 Skrevet 11. juli 2015 Nå vet ikke jeg hvordan det fungerer men jeg er medlem på sukker, men er sjelden innom.. er ikke så aktiv med andre ord, titter innom avogtil. og det er helt sant, er de samme mennene som er der hele tiden. Er ikke bare damene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå