Gjest Kårhild Skrevet 20. august 2004 #1 Skrevet 20. august 2004 Hei! Tanken på å besøke en swingers club pirrer meg. Er det noen som har det på samme måte, eller erfaringer rundt swinging? Stod det evt. til forventningene?
Gjest Anonymous Skrevet 20. august 2004 #2 Skrevet 20. august 2004 Uansett er det for par. Du er nå i singleforumet.
Melissa Gioberti Skrevet 20. august 2004 #3 Skrevet 20. august 2004 Markedsføring av swingers'ene dette? En form for organisert, avtalt og godkjent "utroskap"? Tror ikke jeg ville ha delt en partner med noen andre- men det finnes vel drøssevis av åpne og klare kvinner her på KG? Prøv "sex-forumet".
Gjest Anonymous Skrevet 21. august 2004 #4 Skrevet 21. august 2004 Du kan jo lese artikkel i Dagbladet i dag. (Ligger også på nett) Det høres ut som de trives, men jeg personlig vil la det bli med fantasien. Synes faktisk det virker oppskrytt. Og kanskje ganske overfladisk...Tror man skal tenke seg om.
Gjest Anonymous Skrevet 22. august 2004 #5 Skrevet 22. august 2004 Var på swingersclub i Amsterdam. Om det blir bra eller ikke kommer helt an på hvordan du passer med resten av gjestene. Det kan sikkert være bra, men frelst er jeg ikke.
Gjest LoisLane Skrevet 22. august 2004 #7 Skrevet 22. august 2004 Fire eller fem, da? For min del tror jeg at dette er en av de tingene som er best i hodet mitt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå