AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #1 Skrevet 2. april 2015 Nå som det er høytid, kjenner dere dere ekstra single og ensomme eller? Jeg kjenner litt på det, har sendt bort barna ut påsken og det ble brått stille. I dagens medier står det at 4 av 10 nordmenn er ensomme, er nok noe i det. Anonymous poster hash: d8595...c81
Gjest Anastasia Skrevet 2. april 2015 #2 Skrevet 2. april 2015 (endret) Jeg gjør faktisk ikke det. I dag har jeg trent og slappet av og ellers skal jeg møte noen venner i påsken. Koser meg og gjør det beste ut av påsken Endret 2. april 2015 av Anastasia 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #3 Skrevet 2. april 2015 Er like ensom som resten av året. Hvorfor skal påsken være spesiell? Anonymous poster hash: b22ec...252 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #4 Skrevet 2. april 2015 Jeg er introvert og har hatt en hektisk periode på jobb en stund. Så nå skal jeg kose meg i mitt eget selskap noen dager Anonymous poster hash: 42eb8...1eb 2
fullførsetningen Skrevet 2. april 2015 #5 Skrevet 2. april 2015 Ikke akkurat nå. Det har vært en hektisk periode like før påske, så det er greit å få slappe av litt. Dessuten har jeg ikke ferie, men må være på jobb. Hadde det ikke vært for at jeg skulle på jobb hadde jeg enten reist et sted eller følt meg ensom, ja.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #6 Skrevet 3. april 2015 Det er jo litt snedig at en i julen skal invitere alle og enhver til julemiddag, med kampanjer og reportasjer i avisene. Så kommer påsken, hvor byen blir tømt for mennesker, og fokuset fra julen forsvinner som dugg for solen. Anonymous poster hash: 8abe7...f4b
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #7 Skrevet 3. april 2015 Min ensomhet kjenner ikke sin besøkstid..Anonymous poster hash: c6474...81d
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #8 Skrevet 3. april 2015 Mine single venner drar ofte på påskeferie sammen, de. Så får de tatt vare på hverandre og hatt det hyggelig sammen. Det er selvfølgelig ikke alle som har muligheten til det, og ensomhet kan være veldig vondt å kjenne på.. Men da kan man kanskje melde seg frivillig hos frivillighetssentralen, og dra på besøk til andre mennesker som er ensomme? Jeg skal melde frivillig med besøkshund når hunden min er litt mer voksen. Finnes ikke noe så vakkert som lyset i øynene på et menneske som er takknemmelig for en liten gest man gjør. Anonymous poster hash: b220a...cc9
sjonkelrolf Skrevet 3. april 2015 #9 Skrevet 3. april 2015 Neh, ikke egentlig. Nå tenkte jeg å stikke på en liten tur på jern, jeg mener karbonhesten min, deretter skal jeg på kafé med en jeg matchet med på Tinder (planlagt, i hvert fall).
PaulaS Skrevet 3. april 2015 #10 Skrevet 3. april 2015 Påsken er liksom familietiden da, og står man uten familie er det ekstra kjipt kan jeg tenke meg. Man kjenner det kanskje ekstra godt ved høytider som dette, men altså man får bare gjøre det beste ut av det.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #11 Skrevet 3. april 2015 påske er kjipt, det suger. Anonymous poster hash: c11dd...17a
Cata Skrevet 3. april 2015 #12 Skrevet 3. april 2015 Niks. Påsken er min favoritthøytid. Da kan jeg slappe helt av, lage "skikkelig" middag, gå turer og i det hele tatt kople fullstendig av fra hverdagen. 2
hjertesukka Skrevet 3. april 2015 #13 Skrevet 3. april 2015 Koser meg med masse gjøremål og har ikke tenkt over at jeg er alene engang. Glad jeg slipper varte opp gjester, hehe.
Okapi Skrevet 3. april 2015 #14 Skrevet 3. april 2015 Tidvis. Mamma driver meg til vanvidd her, og hadde jeg hatt med meg en kjæreste kunne vi i det minste dratt ut på tur eller noe.
Gjest Nosoul Skrevet 3. april 2015 #15 Skrevet 3. april 2015 Nja. Både og. Dette er første påsken på 6 år jeg er alene. Hadde det ikke vært for at jeg har vært syk hele påsken, hadde jeg nok ikke følt meg så ensom. Men alt i alt har det gått greit. I helgen skal jeg være sammen med venner og familie, det blir godt etter å ha vært alene hele uka
Gjest Lille-pus Skrevet 3. april 2015 #16 Skrevet 3. april 2015 Påsken er herlig, da begynner det å bli skikkelig vår ute, dagene er lysere, det er rolig, man kan ta selvangivelsen og slippe hverdagstrafikken.) Da kan det bakes litt, lages skillelig slowfood, gås turer (sammen med en haug andre mennesker som også føler for å bevege seg litt. Påsken er vår, - jeg liker våren, jeg liker påsken. Både med og uten selskap.
sjonkelrolf Skrevet 3. april 2015 #17 Skrevet 3. april 2015 Jaja, så ville hun utsette. Passet visst ikke helt bra likevel. Men, det finnes da andre ting å gjøre på en så fin dag som denne
Gjest Bruce Wayne Skrevet 3. april 2015 #18 Skrevet 3. april 2015 Ikke ensom i påsken. Aldri vært ensom som singel.
Jente_33 Skrevet 3. april 2015 #20 Skrevet 3. april 2015 Ja, føler meg mer singel i påsken. Fordi "alle andre" er med mann og barn på fjellet eller hytta. Og jeg må jobbe hele påsken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå