Gjest GreenSky Skrevet 20. august 2004 #1 Del Skrevet 20. august 2004 Hvordan sjekke opp en gother Jeg ler meg i hjel! Det kommer usedvanlig mye crap fra Spray, men dette tar kaka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 20. august 2004 #2 Del Skrevet 20. august 2004 "Vampyr ja..Du holder deg godt til å være over 4000 år. Botox? " Fantastisk humor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. august 2004 #3 Del Skrevet 20. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. august 2004 #4 Del Skrevet 20. august 2004 Søtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 20. august 2004 #5 Del Skrevet 20. august 2004 Rart gothere har et snodig rykte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 20. august 2004 #6 Del Skrevet 20. august 2004 Søtt! Søtt!? Jeg ble sur, jeg. Det ble jo skrevet med humor, men jeg ble sur over at noen i det hele tatt tenker så teit. :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. august 2004 #7 Del Skrevet 20. august 2004 Søtt!? Jeg ble sur, jeg. Det ble jo skrevet med humor, men jeg ble sur over at noen i det hele tatt tenker så teit. :fy: Det er da ironi i bøttevis dette - ingen som tror det er sånn vel :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 20. august 2004 #8 Del Skrevet 20. august 2004 Det håper jeg da! Men en kan aldri vite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. august 2004 #9 Del Skrevet 20. august 2004 Det er da ironi i bøttevis dette - ingen som tror det er sånn vel :o Det håper jeg da! Men en kan aldri vite! Det håper jammen jeg og - syns det var morsomt jeg og sparer opp noen replikekr til jeg skal sjekke opp deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. august 2004 #10 Del Skrevet 20. august 2004 Jeg var først, for svarte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. august 2004 #11 Del Skrevet 20. august 2004 Jeg var først' date=' for svarte![/quote'] Mulig, men jeg er dødsgod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 20. august 2004 #12 Del Skrevet 20. august 2004 Søtt!? Jeg ble sur, jeg. Det ble jo skrevet med humor, men jeg ble sur over at noen i det hele tatt tenker så teit. :fy: Goth med selvironi er viktig :blinkblink: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 20. august 2004 #13 Del Skrevet 20. august 2004 Trøffel og Suz: Jada, jada! Tommern: Du trenger ikke bruke :blineblink: jeg vet som oftest når du er ironisk eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. august 2004 #14 Del Skrevet 20. august 2004 Pøh, din Satan - du er ikke halvparten så god som meg! Eller GreenSky! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 20. august 2004 #15 Del Skrevet 20. august 2004 sparer opp noen replikekr til jeg skal sjekke opp deg Ok. Hvis du sjekker meg opp og bruker noen av de replikkene, skal jeg late om om jeg blir sjarmert. Alt for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. august 2004 #16 Del Skrevet 20. august 2004 Ok. Hvis du sjekker meg opp og bruker noen av de replikkene, skal jeg late om om jeg blir sjarmert. Alt for deg. Å du er nå søt! Skal vurdere det sjøl om jeg hverken liker jenter eller gothere, sånn egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 20. august 2004 #17 Del Skrevet 20. august 2004 Neida! Jeg vet at du ikke liker hverken jenter eller gothere - sånn egentlig. Men så er jeg jo unik også da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 20. august 2004 #18 Del Skrevet 20. august 2004 Tommern: Du trenger ikke bruke :blineblink: jeg vet som oftest når du er ironisk eller ikke. Jeg vet jo at du tar slikt. Blinkeblinken var til andre. :blinkeblinketilandreenngreeny: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. august 2004 #19 Del Skrevet 20. august 2004 Neida! Jeg vet at du ikke liker hverken jenter eller gothere - sånn egentlig. Men så er jeg jo unik også da! Det var HELE poenget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 20. august 2004 #20 Del Skrevet 20. august 2004 Jeg vet jo at du tar slikt. Blinkeblinken var til andre. :blinkeblinketilandreenngreeny: Men det er helt greit at du blunker til meg, da. Jeg liker slikt, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå