AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #1 Skrevet 2. april 2015 Har litt lyst å prøve en sånn palett. Noen som kan anbefale noe? Anonymous poster hash: 995f1...356
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #2 Skrevet 2. april 2015 Anastasia Koster litt, men totalt verdt det. Varer lenge, og enkelt å bare kjøpe nye "farger" hvis man går tom.Anonymous poster hash: 56956...c2b
FruHudson Skrevet 2. april 2015 #3 Skrevet 2. april 2015 Makeupmekka har ett på tilbud til 99kr Kan jo være verdt et forsøk, i stedet for å kjøpe et dyrt palett også finner du ut at det ikke var noe for deg.
Djungelvrål Skrevet 2. april 2015 #4 Skrevet 2. april 2015 Ser ikke poenget med å ha 6 farger når man egentlig bare trenger to. Mitt er fra Ebay og koster 25 kr.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #5 Skrevet 2. april 2015 Spørs om du vil ha pudder form eller krem(?) form.. Anbefaler de fra Anastasia, de har i mange farger å har nettopp kommet ut med en krem contour. Anbefaler ikke de fra ebay ettersom de innholder mineral oljeAnonymous poster hash: c8fa2...89c
Gjest O.G. Skrevet 2. april 2015 #6 Skrevet 2. april 2015 Bruker ikke annet enn en sementgrå matt øyeskygge til kontour.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #7 Skrevet 4. april 2015 Spørs om du vil ha pudder form eller krem(?) form.. Anbefaler de fra Anastasia, de har i mange farger å har nettopp kommet ut med en krem contour. Anbefaler ikke de fra ebay ettersom de innholder mineral oljeAnonymous poster hash: c8fa2...89c Ja for alle kit fra ebay inneholder mineral olje. Oi da gjør jo Anastasia det og, siden det også selges der. Facepalm! Anonymous poster hash: 3f51f...3f5
Anwa Skrevet 4. april 2015 #8 Skrevet 4. april 2015 Først og fremst, vær sikker på at fargen du velger er riktig for deg og din hudtone. På generelt basis vil jeg anbefale deg for å gå for en matt konturfarve. Highlighting skal reflektere lyset, og kontur er der for å skape en illusjon av skygge for å forme ansiktet. Anastasias konturpalett har fått mange fine omtaler, men om du er en nybegynner så kan 6 forskjellige farvenyanser bli litt mye å starte med. Bobbi Browns matte øyenskygger er veldig gode til bruk for kontur. Om du har en typisk nordisk kald hudtone, med varme undertoner kan jeg anbefale 30 Wheat eller 29 Cement. Noe annet som er viktig å huske på er å heller bruke for lite enn for mye, at du bruker gode verktøy, og er klar over din egen ansiktsstruktur. Kjenn etter hvor kinnbeina dine er plassert, og sjekk alltid resultatet i naturlig lys
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #9 Skrevet 4. april 2015 Bruker ikke annet enn en sementgrå matt øyeskygge til kontour. Har du en å anbefale? Anonymous poster hash: d3ce6...b4c
Gjest O.G. Skrevet 4. april 2015 #10 Skrevet 4. april 2015 Har du en å anbefale? Anonymous poster hash: d3ce6...b4c Denne.
Tibbie Skrevet 4. april 2015 #11 Skrevet 4. april 2015 Er nettopp begynt med contouring selv, så har ikke prøvd så mye. Akkurat nå bruker jeg en fra Lakko som jeg fikk på tilbud via Groupon. Er ikke helt fornøyd, selv om jeg ikke har så mye å sammenligne med ennå. Har derimot sett en del makeupguruer snakke om dette på Youtube. En av dem anbefalte billige contouringset på eBay med hele sitt hjerte. Og det er ikke ofte sminkeinteresserte anbefaler billigprodukter, men hun så ut til å vite hva hun snakket om. Hun hadde sminket seg ganske pent og hadde bra teknikker. Ellers har jeg sett at det er mange som bruker foundation i to shades mørkere til contouring. Noen bruker også matt hvit øyenskygge for highlightning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå