Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg regner med at vi har lov å kommentere denne saken, siden personen selv har postet bildet på Facebook: http://www.side2.no/aktuelt/kjolen-var-ikke-helt-som-pa-bildet/8553865.html

Herregud. Finnes det folk som tror at de blir seende ut som fotomodellen når de kjøper samme kjolen? Feill overskrift, den rette skulle vært: "Kroppen var ikke helt som på bildet".

Nå er det ikke noe galt med kroppen hennes. Jeg vedder på at hun har like bra eller bedre kropp enn 2/3 av posterene på KG. Men en sånn kjole krever enormt mye av kroppen under. Jeg vedder på at skuespillere og fotomodeller trener hardt og går på dietter flere uker før de tar på en sånn kjole offentig. Selv om de er klar 10'er først.

Og så stå rett opp og ned i rosa tøfler? Bare med å ta på seg høye hæler, trekke inn magen og posere litt, ville hun se mye bedre ut.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest gjestvest
Skrevet

Måtte le litt her, for jeg så for meg at hun hadde hodet til en av disse lykketrollene. Kjenner en som samler på disse, og kroppen minnet om noe. :fnise:

lykke-troll.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes hun var fin jeg. En flott og frodig kvinnekropp. Hun har jo både bryster og mage som andre folk også har. Det er ikke mange i Norge som vil se ut som modellen, hun er juksa til, men den frodige kvinnen er ekte.

Anonymous poster hash: 1b31c...0d2
Gjest Mythic
Skrevet

Huff, da. Det er jo temmelig optimistisk å bestille den kjolen og tro at man skal se ut som modellen på bildet. Kroppen inni følger ikke med, lissom.

AnonymBruker
Skrevet

Selvironi lenge leve!!! 👍😄🍻🎉🐣😂

Anonymous poster hash: 802c6...e70

• Liker 1
Skrevet

Har sett den tidligere :fnise: Man må lære seg å kle seg etter kroppen. Hun er nok flott i mange andre klær, men den kjolen der kan man ikke bruke om man har et gram for mye.

AnonymBruker
Skrevet

De burde ikke solgt kjolen i større størrelser heller, da.

Anonymous poster hash: eb1a3...08e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke hjulpet så mye uansett hvordan kroppen hadde vært (men selvsagt må man huske på at det ALDRI blir likt som på modellen), for den kjolen var bare helt ekstremt stygg uansett.

Anonymous poster hash: 374d7...703

• Liker 2
Gjest Seajewel
Skrevet

Fantastisk! Rart de blir skuffet, når de vet hva slags kropp de har fra før av. Eller, klarer de ikke å innse at de har blitt lubne? (Pent sagt)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...