Gjest Zeitgeist Skrevet 2. april 2015 #1 Skrevet 2. april 2015 Heihei! Er det noen som kan hjelpe meg med en passende dessert til fajitas-bonanzaen jeg skal ha på kommende lørdag? Muchos gracias for hjelpa! Olé!
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #2 Skrevet 2. april 2015 Hva med en frisk pai som Key Lime Pie? Anonymous poster hash: 545dc...02d
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #3 Skrevet 2. april 2015 Flan (nesten karamell/vaniljepudding) Arroz con leche (nesten riskrem) Churros con chocolate (men det krever kanskje litt mye jobb) Jeg hadde muligens gått for en brownie med chilipepper med vaniljeis og merinerte kirsebær. Anonymous poster hash: 7ea42...d36
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #4 Skrevet 2. april 2015 Gå for noe friskt siden Fajitas er ganske spicy. Hva med en Pannacotta med frisk jordbærsaus? Enkelt å lage i forveien. Eller is-tapas, sett fram god vaniljeis og små skåler med forskjellig topping, knust oreo, hockeypulver, bær, sjokoladepulver/saus, peanøtter, eksploderende bruspulver osv. Det burde dekke alles behov Anonymous poster hash: dd67f...137
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #5 Skrevet 2. april 2015 Enig med at noe friskt er best. Feks mangosorbet med sitron og lime. Enkelt å lage selv dersom du har iskremmaskin og finner fin og moden mango. Anonymous poster hash: 9d0a8...9e3
Gjest Zeitgeist Skrevet 2. april 2015 #6 Skrevet 2. april 2015 Pokker, har ikke iskremapparatur. Men dere er gull verdt for alle disse forslagene. Panna cotta laga jeg sist lørdag, så den må jeg nesten la ligge for denne gangen, og i går ble det rabarbrakompott med vaniljesaus.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #7 Skrevet 2. april 2015 Husker en veldig god limesorbet med tequila/margaritasaus på texmexrestaurant i Bergen, ville tenkt i den gaten, eller hva med noe inspirert av mojito? :-) (Har ikke oppskrift.)Anonymous poster hash: a7d66...ee3
Solknapp Skrevet 3. april 2015 #8 Skrevet 3. april 2015 Når jeg har servert mexicansk hos oss har jeg gått for ananas carpaccio og kokosis (du får kjøpt den ferdig på meny f.eks) med en frisk pasjonsfrukt sirup til å helle over. Det har alltid vært suksess. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 3. april 2015 #9 Skrevet 3. april 2015 Hva med en sitrusfromasj? Enten appelsin eller sitron.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #10 Skrevet 3. april 2015 Sviskekompott med sirup på. Anonymous poster hash: 03fdc...5ff
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #11 Skrevet 3. april 2015 Jeg hadde lagd noe så enkelt som en tropisk fruktsalat. Greit med noe enkelt å friskt etter slik mat syns jegAnonymous poster hash: 2ceb9...02f
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #12 Skrevet 3. april 2015 Is eller sorbet med rørte bær. Anonymous poster hash: 55e6e...b6c
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #13 Skrevet 3. april 2015 Hva med en frisk pai som Key Lime Pie? Anonymous poster hash: 545dc...02d Dette er jeg enig i. Anonymous poster hash: 9e56b...3ff
Gjest Zeitgeist Skrevet 3. april 2015 #14 Skrevet 3. april 2015 Dere er bare fantastiske. Jeg sitter nå med valgets kvaler (forutenom sviskekompott med sirup, tror det blir litt vel tungt og svisker er jo lett avførende - noe jeg helst vil unngå på en romantisk aften), men tror jeg peiler meg inn på en Key Lime Pie. Søt kondensmelk får jeg tak i på den asiatiske matbutikken nedi gata. Tusen hjertelig takk for alle forslag. Jeg har fått mange flotte ideer som jeg kan anvende ved neste etegilde. Av og til er KG faktisk ikke så ille som enkelte vil ha det til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå