AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #1 Skrevet 2. april 2015 I en god stund har jeg slitt med kviser/nupper på brystet og skuldre. Skuldrene er verst. Det er røde små kviser og hudfarget nupper jeg sliter med. Nuppene kan jeg bare klore av. Jeg trodde det var sjampo, balsam og såpe som gjorde det. Jeg har kuttet ut å bruke såpe der og bøyer meg fremover når jeg vasker håret og har i balsam. Ikke blitt noe bedre. Dusjer rett etter trening og skifter ofte på senga. Noen som kan hjelpe meg? Det er jo ikke noe gøy Anonymous poster hash: 24aee...d7d
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #2 Skrevet 2. april 2015 Prøv å kutte ut meieriprodukter for en stund. Jeg har slitt med kviser på rygg og brystet i mange år og det som hjelper litt er å kutte ut meieriprodukter, vaske seg eller etter dusjen smøre seg inn med jojobaolje og ikke la balsamen renne ned på huden når man vasker håret. Anonymous poster hash: 66259...1bc
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #3 Skrevet 2. april 2015 Det kan jeg prøve. Spiser en del melkeprodukter. Takk for tips Anonymous poster hash: 24aee...d7d
Savannah87 Skrevet 2. april 2015 #4 Skrevet 2. april 2015 Bruker du vaskemiddel og tøymykner med parfyme? Det kan irritere huden og gi kviser. Jeg tåler kun blenda sensitive.
peppermyntete Skrevet 2. april 2015 #5 Skrevet 2. april 2015 Kjøp deg en skrubb også! Jeg har en i hamp som jeg bruker på nuppene mine
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #6 Skrevet 9. april 2015 Har hørt å bytte til head and shoulders har hjulpet mange. Jeg ville også holdt meg unna meieriprodukter, det har masse hormoner som gjør at huden produserer mer oljeAnonymous poster hash: 2a6a0...605
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #7 Skrevet 9. april 2015 Melk er problemet Men det tar nok en god stund før du merker resultat fra du kutter melkeprodukter og til du får ren hudAnonymous poster hash: bc793...79f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå