Gjest Virvel Skrevet 21. august 2004 #22 Skrevet 21. august 2004 Haha, nydelig! Synes ikke det var spesielt slemt heller, jeg... Det burde jo ikke være noe problem for person 1 å finne noe om DDE eller Sputnik på nettet, og selv om det kanskje ikke står så mye om dem på engelsk, så er det vel bilder, og bare ved å se på dem kan man vel trygt slå fast at de ikke er mye satanrockere...
jolie Skrevet 21. august 2004 #23 Skrevet 21. august 2004 *fnise* Får vi vite fortsettelsen eller? Ja, for han må da bli fryktelig forbanna?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 21. august 2004 #24 Skrevet 21. august 2004 Utrolig bra! Seriøst - han kunne vel ha sjekka coverbildene før han bestilte i det minste... synes ikke så veldig synd på ham akkurat. Forøvrig er jeg av den oppfatning at DDE og Sputnik ER noe av den ondeste musikken som er laget i her i landet.
Mossa Skrevet 22. august 2004 #25 Skrevet 22. august 2004 Slemt, men morsomt!! Sånn kan det gå når du stoler blindt på folk du ikke kjenner!!
Donnie Darko Skrevet 24. august 2004 Forfatter #27 Skrevet 24. august 2004 Hvorfor er dette dårlig gjort? Jeg er så forbanna lei av tyske og amerikanske blackmetal-turister som blir dritskuffa fordi Karl johan ikke består av metall sjapper og blackmetal puber og som hetser deg hvis du ikke går med liksminke offentlig. arrgh! små unger! bare bra at de lærer at ikke alt er seriøst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå