Gjest Earth Skrevet 2. april 2015 #1 Del Skrevet 2. april 2015 (endret) Jeg har veldig lyst til å dra til ullared i sommer og fylle lageret mitt med diverse hygieneartikler osv. Mine spørsmål er: - Jeg bor på østlandet, 20 min utenfor Oslo og vil kjøre bil. Hvor lang tid bør jeg regne med at bilturen vil ta? Er det aktuelt med overnatting? - lønner det seg storhandle hygieneartikler, oppvaskmiddel, håndklær ? - hvordan er kvaliteten på varene? Er det kjente varemerker der i form av klær, hår/hudprodukter? - bør man være der tidlig på morgenen? Har sett at det er mye kø utenfor ullared på tv-programmet... - ønsker også å kjøpe litt stæsj til hundene mine, er det god kvalitet på hundefor og diverse tilbehør som godbiter, bur osv. Takker for svar Endret 2. april 2015 av Earth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #2 Del Skrevet 2. april 2015 Jeg har veldig lyst til å dra til ullared i sommer og fylle lageret mitt med diverse hygieneartikler osv. Mine spørsmål er: - Jeg bor på østlandet, 20 min utenfor Oslo og vil kjøre bil. Hvor lang tid bør jeg regne med at bilturen vil ta? Er det aktuelt med overnatting? - lønner det seg storhandle hygieneartikler, oppvaskmiddel, håndklær ? - hvordan er kvaliteten på varene? Er det kjente varemerker der i form av klær, hår/hudprodukter? - bør man være der tidlig på morgenen? Har sett at det er mye kø utenfor ullared på tv-programmet... - ønsker også å kjøpe litt stæsj til hundene mine, er det god kvalitet på hundefor og diverse tilbehør som godbiter, bur osv. Takker for svar Haha sitter du også og kikker?? Du må gå inn på ullared sin nettside og se på den kalenderen de har, med hvor mange som er innom om sommeren:D da ser du hvor fullt det blir Anonymous poster hash: 7f945...a40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Earth Skrevet 2. april 2015 #3 Del Skrevet 2. april 2015 (endret) Haha sitter du også og kikker?? Du må gå inn på ullared sin nettside og se på den kalenderen de har, med hvor mange som er innom om sommeren:D da ser du hvor fullt det blir Anonymous poster hash: 7f945...a40 haha, ja så det nettopp på tv nå har veldig lyst til å ta meg en tur, spesielt hvis det er noen kroner man kan spare Og tusen takk for tips! Endret 2. april 2015 av Earth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #4 Del Skrevet 2. april 2015 "Besök oss gärna på vardagar från måndag till torsdag. Då brukar det vara lite lugnare i varuhuset. Generellt sett är det färre kunder i varuhuset från nyår och hela våren, samt i juni månad. Under sommarens semesterveckor är det störst risk för ingångskö i början av veckan (måndag till onsdag). På hösten är det däremot risk för ingångskö under veckosluten. Har du frågor rörande våra öppettider är du välkommen att ringa vår reception & växel: 0346-375 00." Anonymous poster hash: 7f945...a40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 2. april 2015 #5 Del Skrevet 2. april 2015 Fått inntrykk av at de selger skrap som er på lik linje med europris i Norge. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Earth Skrevet 2. april 2015 #6 Del Skrevet 2. april 2015 Fått inntrykk av at de selger skrap som er på lik linje med europris i Norge. Var litt det jeg fryktet....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #7 Del Skrevet 2. april 2015 Jeg har vært der, og skal tilbake denne måneden (holder meg unna høysesong) Det var kjempestort, men greit. Kvaliteten er verken bedre eller dårligere enn andre steder. Anonymous poster hash: 97d79...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Earth Skrevet 2. april 2015 #8 Del Skrevet 2. april 2015 Jeg har vært der, og skal tilbake denne måneden (holder meg unna høysesong)Det var kjempestort, men greit. Kvaliteten er verken bedre eller dårligere enn andre steder. Anonymous poster hash: 97d79...a96 Hvordan var turen dit? Tok du bilen og hvor lang tid bruker du? Er det kjente varemerker der i form av hud/hårprodukter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #9 Del Skrevet 3. april 2015 Hvordan var turen dit? Tok du bilen og hvor lang tid bruker du? Er det kjente varemerker der i form av hud/hårprodukter? Noen timers kjøring fra Oslo er, men knallfine veier. Mye kjente, ""vanlige" merkevarer. Anonymous poster hash: 97d79...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 3. april 2015 #10 Del Skrevet 3. april 2015 Fant en tur dit for 1000 kr. Tror det var i mai. Var overnatting med i prisen. Vurderer å dra. Må se på galskapen, og har lyst på Ola Conny pute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #11 Del Skrevet 3. april 2015 Fant en tur dit for 1000 kr. Tror det var i mai. Var overnatting med i prisen. Vurderer å dra. Må se på galskapen, og har lyst på Ola Conny pute Hvor overnatter man da? Hva var inkludert i de 1000 kr? Anonymous poster hash: 01070...9cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 3. april 2015 #12 Del Skrevet 3. april 2015 (endret) Fant den på Harryklubben på facebook, se om jeg finner den igjen. Søk på ullaredbussen på facebook. 999 kr den 23-24 mai. Endret 3. april 2015 av Keikolina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Earth Skrevet 3. april 2015 #13 Del Skrevet 3. april 2015 Fant en tur dit for 1000 kr. Tror det var i mai. Var overnatting med i prisen. Vurderer å dra. Må se på galskapen, og har lyst på Ola Conny pute Fant den på Harryklubben på facebook, se om jeg finner den igjen. Søk på ullaredbussen på facebook. 999 kr den 23-24 mai. Jeg har ikke Facebook, men arrangeres turen i regi av et selskap? Da kunne jeg ha undersøkt om de har en hjemmeside, har også lyst til å få med meg galskapen, og ettersom det var med overnatting, var jo den prisen veldig overkommelig. Det blir tur på meg i fellesferien, sikkert det dummeste tidspunktet av dem alle... Mulig de hever prisen på slike turer i fellesferien... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musaleem Skrevet 4. april 2015 #14 Del Skrevet 4. april 2015 Var absolutt ikke mange folk da jeg var der (en ukedag). Jeg tror vi brukte litt over fire timer. Overnatting er mulig, men da hadde jeg nok heller sovet i Gøteborg (ca. en time før du kommer til Ullared). Var det verdt turen? Tja. Det var som en diger Europris, for det meste dritt. Kan få en god del hundeting billig, da - det er vel det eneste jeg synes var bra. Kjøpte svært lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå