Gå til innhold

Juksing tillat på Quiz. Veldig skuffet.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I går var jeg på quiz på en bar i byen. Jeg trodde ikke det var lov å jukse, men jo. Alle satt med mobiltelefonen å søkte opp svarene. Det var tydelig tillatt. Jeg synes det blir for teit. Når de leste opp alle svarene, så jublet og klappet folk når de hadde riktig. Dere jukset jo. Så på toppen av det hele måtte vi betale 60 kr for quizen.

Nei, drar ikke tilbake på quiz der igjen. Veldig skuffende at man bare kunne jukse og de som jobbet der ikke sa noe på det.

Anonymous poster hash: 57597...bb9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"Dere"? Jeg hadde heller ikke giddet gå på en sånn quiz. Baren er vel bare ute etter gjester og er fornøyd med det.

Anonymous poster hash: 1dc89...5cb
AnonymBruker
Skrevet

"Dere"? Jeg hadde heller ikke giddet gå på en sånn quiz. Baren er vel bare ute etter gjester og er fornøyd med det.

Anonymous poster hash: 1dc89...5cb

Dere er de som jublet når de hadde rett svar, men så satt de med mobiltelefonen og jukset.

Anonymous poster hash: 57597...bb9

Skrevet

Måtte dere betalte for å være med på quiz? Det har jeg aldri opplevd. Synes det var litt sleipt.

Skrevet

Det er en quiz i nabobygda her og der er det ikke lov å jukse... var et lag for en tid tilbake som jukset MASSE men han som laget quizen fikk dem til å slutte. Skjønner ikke at folk kan være glade over å vinne når dem bare har googlet på mobilen.

Har forøvrig aldri måttet betale for å være med på quiz.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...