Gjest Zeitgeist Skrevet 2. april 2015 #1 Skrevet 2. april 2015 Heihei! For de av dere som har gjennomført Couch to 5K eller lignende, hvor lang tid tok det før dere begynte å merke resultater, hovedsaklig i form at av det ble lettere å gjennomføre treningsøktene? Og når begynte dere å se resultater på kroppen? På forhånd takk for svar! LFM
Gjest Nanne70 Skrevet 2. april 2015 #2 Skrevet 2. april 2015 Resultatene kommer rimelig raskt, det er jo tross alt snakk om å gå fra 0-5 km i løpet av relativt kort tid. Jeg opplevde vel egentlig ikke at det ble lettere før etter at jeg var ferdig med programmet og fortsatte å jogge 5 km 3 ganger i uka. Plutselig jogget jeg både 6 og 7 km uten å tenke noe særlig over det. Jeg tror imidlertid at det vil være veldig individuelt hvor raskt man merker resultater i form av vektnedgang og bedre kondis.
Gjest Zeitgeist Skrevet 2. april 2015 #3 Skrevet 2. april 2015 Resultatene kommer rimelig raskt, det er jo tross alt snakk om å gå fra 0-5 km i løpet av relativt kort tid. Jeg opplevde vel egentlig ikke at det ble lettere før etter at jeg var ferdig med programmet og fortsatte å jogge 5 km 3 ganger i uka. Plutselig jogget jeg både 6 og 7 km uten å tenke noe særlig over det. Jeg tror imidlertid at det vil være veldig individuelt hvor raskt man merker resultater i form av vektnedgang og bedre kondis. Tusen takk for svar, Nanne70! Hos meg er det først og fremst kondisjonsforbedring som er hovedmålet. Tre år som latmakk har beklageligvis satt sine spor på blodtrykket. Hvis jeg i tillegg mister et par centimeter her og der, så er det ikke å forakte heller
Safiye Skrevet 2. april 2015 #4 Skrevet 2. april 2015 Jeg begynte å merke at det ble lettere mellom uke 3-4, før dette var ukene veldig harde. Etter uke 4 gikk det rimelig greit for min del.
Gjest Zeitgeist Skrevet 2. april 2015 #6 Skrevet 2. april 2015 Jeg begynte å merke at det ble lettere mellom uke 3-4, før dette var ukene veldig harde. Etter uke 4 gikk det rimelig greit for min del. Kult, da satser, ber, og håper jeg på at det samme skjer meg. Er ferdig med uke to i morgen, og høres ut som ei lekk sekkepipe.
Gjest Zeitgeist Skrevet 2. april 2015 #7 Skrevet 2. april 2015 Er dette en app eller noe? Det finnes ulike varianter, men den jeg bruker er fra NHS (britiske helsevesenet) og den kan du laste ned gratis fra bl.a. iTunes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå