Gå til innhold

Filmkveld hos daten, brukte kondomer i søpla

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette var andre date, med middag og filmkveld. Endte med klining, men ikke noe mer enn det foreløpig.

Men før jeg skulle gå hjem gikk jeg på do. Og jeg vet jeg ikke burde gjort det, men jeg så i søpla på do, og der var det 3-4 brukte kondomer, sånn med knute på og med innhold. Jeg tror ikke de hadde lagt der veldig lenge.

Blir det feil av meg å spørre om dette, om han har noen andre, dater noen, eller hva dette kan være for noe? Har liksom ikke lyst at det skal være noen andre involvert når jeg dater noen. Eller skal jeg stole på at han holder seg unna andre så lenge vi har noe gående?

Anonymous poster hash: 626d1...6a8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke spurt, bare droppet han.. Har nok ikke ligget der lenge!

Anonymous poster hash: 10943...6ac

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

kan hende kan runker i de. men hvis det er veldig viktig for deg å vite, så må du jo nesten spørre han og ikke spørre et forum av fremmede mennesker :P

Anonymous poster hash: 6bda8...c47
  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Ja, nå kommer vel hylekoret med "dump han" meldinger.
Det skal sies at hvis man har kondomer til overs så er det mer behagelig å runke med den, da slipper man søl og slik.

Anonymous poster hash: d3901...534
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han bor alene er det jo hans og da kan du regne med at han ligger med andre.

Dere har bare hatt to dater så dere er jo ikke eksklusive enda. Du konfronterer ham selvsagt ikke med kondomene (!!), men du venter med sex til det er avklart at dere ikke treffer andre.

Anonymous poster hash: 295a6...309
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

kan hende kan runker i de. men hvis det er veldig viktig for deg å vite, så må du jo nesten spørre han og ikke spørre et forum av fremmede mennesker :P

Tviler sterkt på at han runker i de. Er det noen som driver og kjøper kondomer for å runke i dem? Hva skulle poenget med det være? Høres ut som noe noen bruker som unnskyldning om de blir fersket med brukte kondomer, skjer neppe mye i virkeligheten.

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde ikke tatt opp direkte at jeg så kondomene,men spurt om han datet andre.Hvis han svarer nei vet du jo at han mest sannsynlig lyver og da spørs det om han er en du ønsker å bruke mer tid på.Jeg hadde ikke gjort det.På den annen side er det jo positivt at han faktisk er en av de som bruker kondom da.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Han er mann. Menn tømmer ikke søpla på badet like ofte som oss ;) De kan ha ligget der i flere uke.

Anonymous poster hash: a0b71...877
Skrevet

Tviler sterkt på at han runker i de. Er det noen som driver og kjøper kondomer for å runke i dem? Hva skulle poenget med det være? Høres ut som noe noen bruker som unnskyldning om de blir fersket med brukte kondomer, skjer neppe mye i virkeligheten.

Dette er jo langt ifra å være uvanlig. Det skjer i virkeligheten(!). Er ikke som at dette er noe helt nytt på den fronten, akkurat.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg runker selv i kondomer. Mindre søl.

Anonymous poster hash: ea0f8...6c3
AnonymBruker
Skrevet

Har faktisk hørt om det, at noen runker i kondomer. Andre bruker sokkene sine, tisser på trær når de er ute også. Ikke lett å leve sammen med sånne. De er jo som dyr i blandt.

Anonymous poster hash: 5a021...df9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er mann. Menn tømmer ikke søpla på badet like ofte som oss ;) De kan ha ligget der i flere uke.

Anonymous poster hash: a0b71...877

Da er han i så fall en stor gris.

Desuten størkner proteinholdige væsker raskt,så om de har ligget der i ukesvis vil man kunne se det.

Anonymous poster hash: 1e7ca...8cc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da er han i så fall en stor gris.Desuten størkner proteinholdige væsker raskt,så om de har ligget der i ukesvis vil man kunne se det. Anonymous poster hash: 1e7ca...8cc

Hva er poenget med å tømne søpla før den er full?

Anonymous poster hash: e174d...232

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er poenget med å tømne søpla før den er full?

Anonymous poster hash: e174d...232

Fordi det ligger mye griseri der som er ekkelt å se på,og ting som kanskje lukter?

Hadde du som mann likt om daten din lot sine tamponger og bind fulle av størknet blod og slim ligge i ukes- og månedsvis i søppelbøtta på badet?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes det er mer ekkelt å snoke i søpla på badet hos folk. Hvorfro i allverden er det nødvendig liksom :klo:

Anonymous poster hash: 39c31...458
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Eksen min gjorde det ofte. da slapp han søl og å tørke opp, for det var så tiltak :P

men vi lever i et samfunn hvor det er ganske vanlig å ligge med flere, så det er ikke uvanlig dersom han gjør det heller. dere har jo "bare" vært på to dater. For meg er det nok med en i gangen, men jeg har truffet på mange der ute som er sterkt uenig

Skrevet

Fordi det ligger mye griseri der som er ekkelt å se på,og ting som kanskje lukter?

Hadde du som mann likt om daten din lot sine tamponger og bind fulle av størknet blod og slim ligge i ukes- og månedsvis i søppelbøtta på badet?

Hvorfor skal man stå og kikke ned i søpplebøtta? En kondom som er knytt sammen lukter ikke.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hadde ikke nevnt noe om kondomene. Hadde neppe hatt lyst til å bli "den daten" som var kondomspionen i søppeldunken hans ;)

Endret av 20052014
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal man stå og kikke ned i søpplebøtta? En kondom som er knytt sammen lukter ikke.

Ingen har sagt man skal gjøre det,men det er unektelig ganske udelikat å ha rester av kroppsvæsker liggende synlig i søppelbøtta over lengre tid.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig bra at han bruker kondom om han har flere partnere!

Anonymous poster hash: 9fd9d...364
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...