Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Var så uheldig å rygge på en stolpe i et parkeringshusboxer.gif Aldri gjort det før! Ser div tips på bilpleiekongen el l...at man må bruke alskens dyre produkter som stort sett går ut på å gni det bort med div.andre dyre produkter. Men da gnir man jo bare maling og grus inn i såret spør du meg. Har forsøkt på et felt med negl- og ja det går av - det betyr jo at det er malingen fra stolpen som utgjør de hvite ripene thanx God! Mn hva er det smarteste nå? Skrape av med noe skarpt., Med negl el lignende?.

Ps samtidig fikk venstre baklykt skade. Kan man bestille kun glass? og ikke hele lykta?

Er det samtidig noen som vet om et bra bilforum

Men tusen takk for ditt svar!

post-83133-0-43500000-1427971063_thumb.j

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lykta må byttes. Bakfangeren må lakkeres, ca 5000,-.

Anonymous poster hash: 8c775...482
  • Liker 2
Skrevet

takk siterer meg selv: "Har forsøkt på et felt med negl- og ja det går av - det betyr jo at det er malingen fra stolpen som utgjør de hvite ripene" Hvilket betyr at jeg kan (på en smart måte) fjerne det hvite, og polere bort evt riper som er under.

AnonymBruker
Skrevet

En del av det hvite er nok fra stolpen, en selv om du skraper det av vil lakken under være skadet dessverre. Du kan polere, rubbe og slipe ned, men ikke sikkert det blir 100% borte.

Anonymous poster hash: 8c775...482
Skrevet

Hva slags bilforum er du ute etter? De fleste bilmerker har egne klubber og forum.

Det finnes også et bra forum om bilpleie ( http://www.detailersclub.no/forum/) Spørs hva du er ute etter som sagt. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...