Smiley Skrevet 2. juli 2002 #1 Skrevet 2. juli 2002 Hei og hå!!! Denne sommeren skal jeg reise alene med min datter på 7 år for første gang. Det ble slik da min samboer skal turnere i Sverige hele sommeren, og da mitt firma stenger i fellesferien, slik at jeg er nødt å ta ut ferie nå. Hadde tenkt å feriere i Norge/Sverige, men det er så dårlig vær, at jeg ombestemte meg. Jeg heiv meg på en sydentur på fredag, med avreise fra Sandefjort på onsdag den 3, så dette ble veldig impulsivt. Det er kjempekoselig å ha en hel uke med min datter alene, men så er det litt skremmende og. Lurer på om det finnes noen i forumet som også skal reise i denne perioden? Hadde vert koselig å prate litt :D
Gjest Trond Skrevet 2. juli 2002 #2 Skrevet 2. juli 2002 Ikke for å ta fra deg gleden, men jeg tror jeg ville valgt alle andre reisemål i Middelhavet, foran Tyrkia.... men, men....valget er ditt!
Smiley Skrevet 2. juli 2002 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2002 Takk for tipset!!! Men det er litt vel sent å snu nå! Jeg reiser i morgen tidlig.... :D
Rufus Skrevet 2. juli 2002 #4 Skrevet 2. juli 2002 Tror det kommer til å gå veldig bra, jeg....Jeg reiste sammen med ei veninne og hennes datter - gikk flott....og "alle" tyrkere er veldig gla´i barn.... Ha en flott tur :D
Smiley Skrevet 2. juli 2002 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2002 Tusen, tusen, tusen takk Rufus!!!! :o Jeg begynnte å bli ganske urolig, men jeg har jo innsett at reisebyrået ville anbefalt meg en annen plass dersom dette ikke var et lurt valg...... Er det fremdeles ingen som skal til Tyrkia i denne perioden??? Veldig nyskjerrig
Gjest mona Skrevet 2. juli 2002 #6 Skrevet 2. juli 2002 Jeg har vært i tyrkia mange ganger, har også alltid hørt om at det ikke er noe godt valg. Men jeg har alltid hatt en kjempe fin tur og tyrkerne er kjempe hyggelige og gjestmilde. Kos deg ! reise klem fra meg
choop Skrevet 2. juli 2002 #7 Skrevet 2. juli 2002 Hei! Jeg skal til Tyrkia og være der i 3 uker. Skal bo i Istanbul hos en familie i 10 dager,deretter skal jeg på en ungdomsleir arrangert av Lions i 11 dager etterpå.Gleder meg veldig,så jeg håper ikke det er så mye mer negativt å høre om Tyrkia nå.... Har hørt en god del av venner og bekjente allerede nemlig.. God tur Smiley!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå