AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #1 Skrevet 2. april 2015 Jeg er ei jente som har aldri farget håret. Når har jeg plutselig fått en del grått hår. Jeg lurer på hva dere med mørkt hår som farger håret gjør når dere får ettervekst hver måned. Dere farger vel ikke håret hver eneste mnd? Videre lurer jeg på om håret mister sitt naturlige glans når man farger, noe jeg har mye av. Jeg er så redd for å miste denne. Lurer også på hva man som førstegangsfarger skal passe på. Anonymous poster hash: 097ea...af9
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #3 Skrevet 9. april 2015 Man farger håret hver 4-6 uke :-) men oftest bare etterveksten så håret ikke tar mye skade med å overlappe fargene, hvis ikke hele fargen skal byttes. Det finnes også hårpudder som brukes på røttene for å skule de når de vokser ut :-)Anonymous poster hash: dacca...226
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #4 Skrevet 9. april 2015 Jeg farger hver tredje til sjette uke, men bare ettervekst, pluss litt oppfriskning av fargen i lengdene. Og nei, mister ingen glans, har faktisk like mye glans i håret når jeg farger som når jeg ikke gjorde det. Anonymous poster hash: 2c7a1...59a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå