Gjest Uhumskheter Skrevet 2. april 2015 #1 Skrevet 2. april 2015 Lurer på om en spekepølse jeg har fortsatt er spiselig. Den lå i postkassen i minusgrader over natten, og så har den ligget på kjøkkenbenken i to dager. Den er fortsatt i den vakuumpakken den kom i. Hadde helt glemt den. Er den fortsatt spiselig, eller kommer jeg til å få tyfus og ellediller om jeg spiser den? Det er denne (krydderpølsa)
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #2 Skrevet 2. april 2015 Spiser du den får du krokofanter.... Er den vakumpakket, så tåler den en del, frost er intet problem, varmen på kjøkkenbenken kan ha vært problematisk, men behøve rikke det. Åpne den og lukt, prøvesmak, og vips tenker jeg er hele pølsa tørket bort til fordel for sultne mennesker. Anonymous poster hash: 09838...0e7 1
Gjest Uhumskheter Skrevet 2. april 2015 #3 Skrevet 2. april 2015 Spiser du den får du krokofanter.... Er den vakumpakket, så tåler den en del, frost er intet problem, varmen på kjøkkenbenken kan ha vært problematisk, men behøve rikke det. Åpne den og lukt, prøvesmak, og vips tenker jeg er hele pølsa tørket bort til fordel for sultne mennesker.Anonymous poster hash: 09838...0e7 Den er fantastisk god, så om du snubler over den på din ferd gjennom livet, så må du plukke den opp og ta den med deg! Stoler ikke helt på luktesansen i dag, er veldig mye snørr lokalisert fra hals til isse, så alt lukter egentlig grønn fis.
Thorn Skrevet 2. april 2015 #4 Skrevet 2. april 2015 Mener å huske at den typen kan oppbevares i romtemperatur frem til den er åpnet? Jeg hadde nok spist den uten å tenke noe mer over det 1
Gjest Uhumskheter Skrevet 2. april 2015 #5 Skrevet 2. april 2015 Mener å huske at den typen kan oppbevares i romtemperatur frem til den er åpnet? Jeg hadde nok spist den uten å tenke noe mer over det Selv om den har vært frosset? Var ti minus ute da den lå i postkassa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå