Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Passer en katt som klarer seg selv, er ute om natta og har ingen klare rutiner. Nå låste jeg ham inn i huset og han spiste og drakk. Lot ham være alene, ligger self og sover på sin vante plass. Men når bør jeg slippe ham ut? Holder de seg lenge mht tissing etc. Kan jeg la ham være inne til i kveld fex?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo spørre de som eier han hvor lenge han pleier å sove før han vil ut igjen.

Har han kattedo inne?

Hvis det er bra vær vil han kanskje ut tidligere enn hvis det er dårlig vær. Katter pleier å like å være mye ute nå som det går mot varmere tider.

Anonymous poster hash: 95d6c...b62
Skrevet

Eier skulle sende meg tlfnr, men han har glemt det..Har ikke kattedo. Men har lest at katter kan holde seg i et døgn..har jo sett at katter legger seg til å sove etter at de har spist. Mons har jo vært på jakt i hele natt. Så kanskje det holder at jeg slipper ham ut til kvelden?

AnonymBruker
Skrevet

Min katt pleide sjelden å sove mer enn 6-8 timer før han ville ut igjen. I sommerhalvåret var han ute nesten hele tiden, hvis det ikke regnet. Tror ikke jeg ville ventet mer enn 8 timer før jeg slapp han ut igjen, hvis du har mulighet til det.

Så heldig katten er som har noen som kan slippe han ut og inn mens eieren er bortreist :)

Anonymous poster hash: 95d6c...b62
Skrevet

Jepp ikke sant :laugh: Prøver jo å være god nabo - folk pleier jo å være så redde for å spørre - men en katt er jo ikke mye jobb!

Tusen takk for svar.

God Påske :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...