Gå til innhold

Unfriendet henne, fikk request asap

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg unfriendetbarndomsvenninna mi som jeg nylig fikk vite hadde blitt tatt i å stjele i en butikk. Så gikk det ca to timer og jeg fikk request fra henne igjen. Hva skjer? Har hun varsling eller noe, slik at hun får notification hver gang noen unfriender henne?

Anonymous poster hash: 50a5c...192
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei man får ikke varsling. Hun kikker vel bare ofte innom profilen din og merker at du er borte.

Anonymous poster hash: eea1a...394
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spurte hun jeg hørte ryktet fra. Hun mente at barndomsvenninna mi kunne ha fått meg opp som "friendsuggestion" siden vi har 88 mutual friends. Finnes det en måte å unngå dette?

Skrevet

Da må du kanskje blokkere henne.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spurte hun jeg hørte ryktet fra. Hun mente at barndomsvenninna mi kunne ha fått meg opp som "friendsuggestion" siden vi har 88 mutual friends. Finnes det en måte å unngå dette? Anonymous poster hash: 50a5c...192

Nei, du får ikke opp folk som friendsuggestions etter å ha fjerna dem

Anonymous poster hash: f96f3...ec7

AnonymBruker
Skrevet

Men... Er du kun venn med prektige folk på fb?

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du får ikke opp folk som friendsuggestions etter å ha fjerna dem

Kilde?

AnonymBruker
Skrevet

Men... Er du kun venn med prektige folk på fb?

Anser ikke kriminelle som venner.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spurte hun jeg hørte ryktet fra. Hun mente at barndomsvenninna mi kunne ha fått meg opp som "friendsuggestion" siden vi har 88 mutual friends. Finnes det en måte å unngå dette?

Lite sannsynlig, ikke etter to timer når du har slettet henne.

Hun har nok bare registrert det ettersom hun er inne på profilen din iblant. Eller du er tagget/nevnt i noe og hun klikker på deg. Eneste måten å unngå det hele på er å blokkere henne.

Anonymous poster hash: eea1a...394

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke mulig å skrive på norsk?

Anonymous poster hash: f307e...9a2
  • Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Du kom nok opp som venneforslag på siden hennes. Det kan skje med folk man har slettet.

At du sletter henne pga. et feilgrep sier litt om deg som venn. Du trenger ikke støtte det hun har gjort, men å skyve noen bort når de kanskje trenger deg som mest er ikke alltid en god idè.

Anonymous poster hash: 37398...e5c
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kilde? Anonymous poster hash: 50a5c...192

Bare egen erfaring. Etter at jeg ble sletta av ei dame.

Skrevet

At du sletter henne pga. et feilgrep sier litt om deg som venn. Du trenger ikke støtte det hun har gjort, men å skyve noen bort når de kanskje trenger deg som mest er ikke alltid en god idè.

Anonymous poster hash: 37398...e5c

Støtter meg til denne. Hva var foranledningen til at hun følte hun måtte stjele i en butikk? (Retorisk spørsmål).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Anser ikke kriminelle som venner.

Etter min mening vil ikke nasking gjøre deg kriminell. Det er fint at du reagerer, men du kan ta deg bryet med å fortelle henne det i stedet for å være passiv aggressiv og ignorere henne. Nasking er absolutt ikke greit, men det er ikke det verste hun kunne ha gjort. Det viktigste er at hun ikke gjør det igjen eller gjør noe verre. Det er svært mange som har nasket minst én gang som tenåring, antakeligvis på grunn av spenningen. Disse tenåringene er ikke kriminelle selv om handlingen ikke var rett. Litt nasking i ungdomstiden sier jo i utgangspunktet svært lite om en som person, såfremt du har innsikt i grunnlaget for naskingen og at det ikke har ledet til noen annen ulovlig oppførsel.

Dersom alle vennene hennes skyver henne bort på grunn av ett feilgrep vil hun jo ledes i enda dårligere miljøer. Har du tenkt på dette?

Anonymous poster hash: 69675...fae

• Liker 7
Skrevet
Unfriendet henne, fikk request asap

Nengelsk kaller vi slikt språk.

AnonymBruker
Skrevet

Er så lei av dere som skal forsvare kriminelle. Ikke rart straffene er så lave her i landet når kriminalitet anses som "feilgrep".

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Støtter meg til denne. Hva var foranledningen til at hun følte hun måtte stjele i en butikk? (Retorisk spørsmål).

Aner ikke, men i hvert fall ikke fattigdom. Kjæresten hennes kjører Porsche og er stinn av gryn.

AnonymBruker
Skrevet

Etter min mening vil ikke nasking gjøre deg kriminell.

Sjokkerende at du får likes på denne kommentaren, og illevarslende for Norges fremtid. Nasking er et soleklart eksempel på kriminalitet.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

At du sletter henne pga. et feilgrep sier litt om deg som venn.

Jeg er ikke vennen hennes lenger, og forsøker heller ikke å late som om jeg er det.

AnonymBruker
Skrevet

Etter min mening vil ikke nasking gjøre deg kriminell. Det er fint at du reagerer, men du kan ta deg bryet med å fortelle henne det i stedet for å være passiv aggressiv og ignorere henne. Nasking er absolutt ikke greit, men det er ikke det verste hun kunne ha gjort. Det viktigste er at hun ikke gjør det igjen eller gjør noe verre. Det er svært mange som har nasket minst én gang som tenåring, antakeligvis på grunn av spenningen. Disse tenåringene er ikke kriminelle selv om handlingen ikke var rett. Litt nasking i ungdomstiden sier jo i utgangspunktet svært lite om en som person, såfremt du har innsikt i grunnlaget for naskingen og at det ikke har ledet til noen annen ulovlig oppførsel.

Dersom alle vennene hennes skyver henne bort på grunn av ett feilgrep vil hun jo ledes i enda dårligere miljøer. Har du tenkt på dette?

Anonymous poster hash: 69675...fae

Oh really.....

Jeg har selv unfriendet en eksvenninne med ytterst dårlig moral. Hun stjal smykker da hun var 18, og hun stjal penger på jobben sin. I voksen alder, her snakker vi 30-40+, har hun nasket klær og annet selv om hun hadde en godt betalt jobb! Og i tillegg til dette har hun holdt på med mennene til flere av vennene sine + søsterens mann.. Sååå oppdaga jeg en tråd her på kg hvor hun skryter av det!

Hun ble unfriendet ganske kjapt da jeg ikke ønsker slike mennesker i mitt liv.

Anonymous poster hash: 2d9bf...d43

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...