AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #1 Skrevet 2. april 2015 Jeg har havna i en dritkjedelig situasjon.... Saken er: jeg er egentlig fra en liten plass utenfor bergen, men bor like utenfor oslo. I sommer traff jeg ei dame på tinder som var fra en plass midt mellom oslo og bergen, og vi snakket mye på tlf, og traff hverandre en helg fysisk, i løpet av 3 mnd. Så.... Saken er at jeg hadde lenge en mistanke om at hun fortsatt var på tinder, etter at hun hadde truffet meg, fordi det hele tiden datt inn nye mannlige venner på fb og insta. B.la en mann som jeg kjenner, fordi han erfra det samme lille stedet som meg utenfor bergen..... Etter en stund dumpet hun meg, og sa at følelsene ikke var helt der de burde være. Det var jo forsåvidt greit. Men nå var jeg innom instagramnen hennes i går, og ser hun har blitt kjæreste med han mannen jeg kjenner fra hjemstedet mitt.... Jeg hadde en mistanke om det før jul (hun har datet hvertfall to andre i mellomtiden) Saken er... Jeg liker ikke han mannen hun er sammen med.... Jeg vil ikke gå så langt som å si at han mobbet meg før, men han hadde mange venner, og heg hadde ikke så mange venner, og han var en fyr som var storkjefta mot meg når han var med venner, og ikke så stor i kjeften om jeg møtte ham alene. Jeg har ikke tenkt på ham i det hele tatt etter at jeg flytta fra hjembygda, men har tenkt på ham nå... Og har lyst til å banke dritten ut av ham Jeg HATER denne situasjonen! Hva er liksom sannsynligheten for at min date, skal bli sammen med en jeg kjenner fra barndommen, når vi alle bor langt unna hverandre! Hva gjør jeg? Jeg har isolert meg helt fra felles bekjente i hjembygda, for jeg syns det er dritkleint å måtte risikere å bli konfrontert med dette av felles kjente. Og jeg aner ikke om hun daten min har fortalt kjæresten sin om meg (jeg fortalte henne at jeg var fra dette småstedet). Blæh!! Dette ble langt og usammenhengende, håper noen leser alt.....Anonymous poster hash: dbde8...307
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #2 Skrevet 2. april 2015 Uff, stakkars henne som har valgt en sånn flåsete type. Det blir garantert slutt når hun finner ut hvordan han er. Synd hun ikke valgte deg, "her loss..." Håper det hjalp litt. Anonymous poster hash: 15a17...13b
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #3 Skrevet 2. april 2015 Glem henne, glem ham. Finn andre jenter å date. Case closed. Det høres nok banalt ut, men jeg mener det. Det gjør bare ting verre om du skal hå og tenke på ham/henne og konsekvenser for besøk i hjembygda. Om du med tiden klarer å ditt i det så er det det beste.Anonymous poster hash: f6713...e90
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #4 Skrevet 2. april 2015 Glem henne, glem ham. Finn andre jenter å date. Case closed. Det høres nok banalt ut, men jeg mener det. Det gjør bare ting verre om du skal hå og tenke på ham/henne og konsekvenser for besøk i hjembygda. Om du med tiden klarer å ditt i det så er det det beste.Anonymous poster hash: f6713...e90 Joda, jeg vet at dette er det beste. Det er ikke første gangen jeg har vært gjennom ett brudd. Men det som gjør dette ekstra sårt for meg er dette med barndommen og ungdommen. Jeg vet jo ikke hvordan de traff hverandre. Kanskje traff de hverandre på tinder, men jeg tror kanskje de traff hverandre gjenonn felles venner e.l. Og mitt skrekkscenario er at de har truffet hverandre, så har han fortalt hvor han er fra, og så har hun fortalt at hun kjenner meg derfra, og så har han fortalt at jeg er en dust e.l...... Og jeg gar forandra meg mye da jeg flytta fea hjembygda for å studere. Jeg begynte med kampsport og styrketrening da jeg flytta. Og har "vokst" veldig på mange måter siden da. Jeg har liksom fått meg ett nytt liv, og har vært lykkelig med det. Men dette her "virvler" opp igjen mye "grums" for å si de slik. Og jeg tenker med skrekk på hva som skjer om jeg møter de på lokalbutikken hjemme f.eks. Jeg er redd det kommer til å svartne for meg, om han sier noe til meg da.... Og jeg har vært litt inne på fb-profilen og instaen hans (de er åpne), og på meg virker han som den samme gamle. Storkjefta på nett, men aldri vært utafor hjembygda alene....Anonymous poster hash: dbde8...307
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #5 Skrevet 2. april 2015 Og en ting til..... Det er ikke så lett å glemme dem... Jeg har en del felles venner med ham på fb, som gjør at han innimellom dukker opp med kommentarer o.l. i felles bekjentes tråder. Og henne har jeg fjernet fra vennelista på fb, og fjernet fra insta. Men hun følger meg fortsatt på insta, og gir meg likes innimellom. Føles bare vondt når hun gjør det. Som en slags "Stakkars lille deg. Her værsågod, du skal få en like av meg du!" Og jeg syns det virker litt i overkant dramatisk å blokkere henne. Jeg har kikka inne på instaen hennes innimellom. Men det er lenge siden sist nå, jeg sjekka i går, men før det hadde jeg ikke sett inne siden jul.Anonymous poster hash: dbde8...307
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå