Gå til innhold

Hjelp, får ikke billetten, kundesenter stengt!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg skal hjem til påske, og kjøpte nettopp tur-retur billetter med nettbuss fra trondheim til ålesund. Handelen gikk igjennom for kontoen min er tom, men billetten har ikke kommet på epost. Registrerte meg ikke som kunde så jeg får ikke logget inn og hentet dem, skjønner ikke hvorfor jeg ikke får dem. Kundesenteret er stengt i påsken så jeg har ingen å spørre om hva jeg skal gjøre. Har heller ikke penger til ny billett og moren min overførte penger slik at jeg skulle kjøpe de billettene jeg allerede har kjøpt- Aner ikke hva jeg skal gjøre...

Vet at jeg oppga mobil og epost da jeg kjøpte billetten, tror dere det er nok at jeg kommer på bussen og oppgir mobilnummer? Uff, håper ikke påska blir helt ødelagt :(

Anonymous poster hash: b7811...924
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har selvfølgelig sjekket både søppelpost, papirkurv, spamfilter og i det hele tatt, billettene finnes ikke i gmail :(

Skrevet

Fikk du et referansenr da?

AnonymBruker
Skrevet

Det fikk jeg hetl sikkert, men jeg lukket kviteringsvinduet siden det er meningen at det skal komme på e-post umiddelbart. Nå får jeg ikke gått tilbake til den siden igjen, og de har ingen funksjon som gjør at jeg kan søke opp billetten min uten å ha bookingnummeret.

AnonymBruker
Skrevet

Det fikk jeg hetl sikkert, men jeg lukket kviteringsvinduet siden det er meningen at det skal komme på e-post umiddelbart. Nå får jeg ikke gått tilbake til den siden igjen, og de har ingen funksjon som gjør at jeg kan søke opp billetten min uten å ha bookingnummeret. Anonymous poster hash: b7811...924

Mulig du har skrevet feil e-post i forbifarten. Byttet om på noen bokstaver elle lignende. Dumt å lukke kvitteringsvinduet når du ikke var registrert bruker.

Anonymous poster hash: aaeb7...487

Skrevet (endret)

Kanskje du skrev inn feil mail?

Jeg tror ikke at de lagrer noe på telefon-nummer, men det er jo absolutt verdt ett forsøk.
Håper virkelig det ordner seg for deg, kjipt å ikke komme seg hjem i påsken :pasha:

MEN, de får jo alle referanse nummerne, så kanskje om du dukker opp tidlig og sier ifra, når alle passasjerne har kommet så vil jo buss-sjåføren se at det er en som har bestilt som ikke har dukket opp. Dette kan kanskje fungere.

Endret av Gwynevere
AnonymBruker
Skrevet

De lagrer på telefonnummer. I følge nettsiden kan man ringe kundeservice om man mister billetten sin og oppgi telefonnummer så får man billetten tilbake. Og eposten var riktig, jeg dobbeltsjekket, siden jeg ikke er registrert bruker. Faen. Åh.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta med kvittering fra nettbanken som kan vise at du har betalt for billetten

Anonymous poster hash: 47ed9...ef9
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta med utskrift fra nettbanken ja, det bør gå fint.

Neste gang kjøper du billett gjennom app på nettbuss på profilen din så har du alt på et sted :)

Anonymous poster hash: 27331...070

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...