AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #1 Del Skrevet 2. april 2015 Hei. Er det noen her som har forslag til en skumgummimadrass som er god å sove på? For de som ligger på ryggen. Takk for svar Anonymous poster hash: 4a708...c6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #2 Del Skrevet 2. april 2015 Jeg har skumgummimadrass fra IKEA, med en tynn overmadrass over. Synes det er kjempedeilig å ligge på ryggen på den! Husker når jeg prøvde madrasse på IKEA var det flere skumgummimadrasser som er tykkere enn den jeg har og som man ikke trengte overmadrass på, men jeg har dobbeltseng og valgte derfor en overmadrass for å dekke sprekken mellom madrassene. Ta en tur på ikea hvis du har muligheten til det. Anonymous poster hash: 5b8ed...afa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #3 Del Skrevet 2. april 2015 Hvorfor skumgummi? Beste madrass jeg kan sove på er Tempurmadrassen vår. Det er et materiale som ligner på skumgummi, men mye bedre kvalitet, og noe høyere pris. Anonymous poster hash: a5e1e...42b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #4 Del Skrevet 2. april 2015 Kjøper aldri mer skummadrasser! Sliter med ryggen og derfor ble jeg anbefalt å kjøpe vendbar pocketfjærmadrass. Kjempedeilig! Anonymous poster hash: 7103f...7f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #5 Del Skrevet 3. april 2015 Her kan du ikke få begge deler. Skumgummi vil aldri være godt å ligge på for en voksen person. Det føles kanskje greit en liten stund, men ryggen vil bli ødelagt på sikt.Anonymous poster hash: a2513...d8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå