Sofie_22 Skrevet 2. april 2015 #1 Del Skrevet 2. april 2015 Jeg leste litt rundt på forumet og fikk inntrykk av at folk bruker langt mindre enn det jeg gjør på dagslinser. Kom frem til at jeg bruker 7188 kr på dagslinser i året. Dette er utrolig mye penger, men jeg vil jo gjerne ha det beste for øynene mine Men nå er kanskje ikke det dyreste lik bedre kvalitet heller. Hvor mye bruker dere andre på dagslinser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chunky Monkey Skrevet 2. april 2015 #2 Del Skrevet 2. april 2015 Jeg bruker Dailies AquaComfort Toric og må ut med kr 6696,- i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schadenfreude Skrevet 2. april 2015 #3 Del Skrevet 2. april 2015 Linsene mine koster meg ca 200kr i måneden. Da bruker jeg linser 20 dager i måneden, og jeg bruker easyvision daily vusion fra Specsavers (de nest dyreste). Superfornøyd med å få linsene rett hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luesveis Skrevet 2. april 2015 #4 Del Skrevet 2. april 2015 Jeg bruker linser hver eneste dag og det koster meg bortimot 4500 i året. Har EyeQ One-Day Premium på ene øyet og Biomedics 1 day Extra toric på det andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #5 Del Skrevet 2. april 2015 Jeg leste litt rundt på forumet og fikk inntrykk av at folk bruker langt mindre enn det jeg gjør på dagslinser. Kom frem til at jeg bruker 7188 kr på dagslinser i året. Dette er utrolig mye penger, men jeg vil jo gjerne ha det beste for øynene mine Men nå er kanskje ikke det dyreste lik bedre kvalitet heller. Hvor mye bruker dere andre på dagslinser? Oi. Det blir over 70 K på ti år, bare til øynene.. For linser + linsevæske/øyedråper slipper unna med ca 1300 kr i året. Men bruker månedslinser da. Purevision 2. Anonymous poster hash: d7529...9c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isbiten. Skrevet 2. april 2015 #6 Del Skrevet 2. april 2015 Jeg bruker dagslinser, Dailies aqua comfort plus, og det koster meg rundt 3500 i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 2. april 2015 #7 Del Skrevet 2. april 2015 Bruker ca 500kr i året. Vanligvis bruker jeg briller, kun dagslinser når jeg f.eks bader om sommeren osv. Brukte ca 3000kr i året når jeg brukte linser hver dag. Da brukte jeg månedslinser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #8 Del Skrevet 2. april 2015 Når jeg brukte dagslinser brukte jeg over 7000kr i året. Så gikk jeg over på mndslinser slik at jeg ikke trengte å styre med å bytte linser når jeg ikke var hjemme osv. Nå bruker jeg rundt 2500kr i året. Ble overlykkelig når jeg fant ut at jeg sparer over 4000kr i året på å slippe å bytte linser hver dag Anonymous poster hash: ff7af...e17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 2. april 2015 #9 Del Skrevet 2. april 2015 Betaler rundt 2500 per år. Jeg bruker kun linser når jeg er på jobb eller skal noe spesielt, eller bare briller, så jeg bruker heller ikke opp 90 linser på 90 dager. En 90-boks (per øye) holder rundt fire-fem måneder for meg, så jeg kjøper 2x90 linser ca tre ganger i året. Bruker Dailies Aqua Comfort, abonnerer fra lenson.no, og har gratis frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #10 Del Skrevet 2. april 2015 Når jeg brukte dagslinser brukte jeg over 7000kr i året. Så gikk jeg over på mndslinser slik at jeg ikke trengte å styre med å bytte linser når jeg ikke var hjemme osv. Nå bruker jeg rundt 2500kr i året. Ble overlykkelig når jeg fant ut at jeg sparer over 4000kr i året på å slippe å bytte linser hver dag Anonymous poster hash: ff7af...e17 Må du ikke ta ut linsene om natten?Anonymous poster hash: 727bc...8b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meeh Skrevet 2. april 2015 #11 Del Skrevet 2. april 2015 Må du ikke ta ut linsene om natten?Anonymous poster hash: 727bc...8b3 Nei, månedslinser er lagd for å slippe gjennom oksygen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 4. april 2015 #12 Del Skrevet 4. april 2015 Nei, månedslinser er lagd for å slippe gjennom oksygen. Det kommer an på hvilke mndlinser det er. Jeg har kun brukt slike jeg har i linsevæske om natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. april 2015 #13 Del Skrevet 4. april 2015 3000 i året, hvis jeg bruker linser hver dag. 125 per pakke med 30 dagslinser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. april 2015 #14 Del Skrevet 4. april 2015 Nei, månedslinser er lagd for å slippe gjennom oksygen. Da kalles det døgnlinser. Det man vanligvis kaller månedslinser må tas ut om natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prilleprolle Skrevet 4. april 2015 #15 Del Skrevet 4. april 2015 Linsene mine koster meg ca 200kr i måneden. Da bruker jeg linser 20 dager i måneden, og jeg bruker easyvision daily vusion fra Specsavers (de nest dyreste). Superfornøyd med å få linsene rett hjem. Samme som meg, bortsett fra at jeg bruker linser hver dag. Men det er en glede å få de i posten, istedet for å stresse med å bestille nye, gamble på at posten ikke er forsinket og slikt;) Tror jeg totalt bruker 3000 kr på synet i året. ( Linser, ekstra sjekker og slikt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 4. april 2015 #16 Del Skrevet 4. april 2015 (endret) Jeg bruker dagslinser, Dailies aqua comfort plus, og det koster meg rundt 3500 i året. Samme her. Bruker linser hver dag. Kjøper pakkene med 90 linser i hver pakke, det pleier være rimeligere enn å kjøpe pakkene med 30 linser i hver pakke Endret 4. april 2015 av Lille-pus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 4. april 2015 #17 Del Skrevet 4. april 2015 Bruker ca 6000 i året (litt mindre). Har nettopp gått over til Dailies Aqua Comfort Plus. (Linseavtale hos Interoptik) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heartofagirl Skrevet 5. april 2015 #18 Del Skrevet 5. april 2015 Jeg bruker ca 3500,- på dagslinser i året. Kjøper på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #19 Del Skrevet 5. april 2015 Jeg kjøper dagslinser hos Specsavers, ca. 1100 pr. kvartal og da er det en torisk linse. Det jeg har sett er at Specsavers er ganske billige, kjøpte sist hos Lensway og da hadde de 40 % rabatt og da ble det ca. 50 kr billigere for 2 måneders forbruk.Anonymous poster hash: 79c07...9c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå