Gå til innhold

Fuckfriends: Finnes det noen som har fått det til å funke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet det har vært opprettet tråder om dette før, men de som svarer er som regel de som har prøvd og feilet. Så derfor spør jeg på nytt: Er det NOEN der ute som har et Fuckfriend-forhold som faktisk fungerer, eller kjenner noen som har fått det til å fungere? :klo:

Altså et forhold der man kun har sex, og ikke har noen som helst følelser for motparten. At man er venner og kan møtes som venner, men unnlater å bli sjalu dersom motparten flørter med andre etc..

Anonymous poster hash: 6130a...758
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes sånne forhold er dødfødt. Vil alltid være en ubalanse der.

Dessuten : man kaster bort tida si. Kjenner noen som har vært i årevis i sånne forhold, og da møter de selvfølgelig ikke noen mer seriøse, da de er opptatte med denne ff. Som de ofte også får mer og mer følelser for. Så blir de plutselig dumpa når h*n har blitt ordentlig forelska.

Som sagt : dødfødt.

Anonymous poster hash: 979ca...6c9
  • Liker 3
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Ja hadde en ff i 9 måneders tid, ingen av oss hadde følelser, traff hverandre når begge hadde tid, sånn ca to ganger pr måned. Vi hadde et relativt overfladisk vennskap, men fungerte bra sammen.

Nå er det over siden begge har kjæreste.

Skrevet

Jeg vet det har vært opprettet tråder om dette før, men de som svarer er som regel de som har prøvd og feilet. Så derfor spør jeg på nytt: Er det NOEN der ute som har et Fuckfriend-forhold som faktisk fungerer, eller kjenner noen som har fått det til å fungere? :klo:

Altså et forhold der man kun har sex, og ikke har noen som helst følelser for motparten. At man er venner og kan møtes som venner, men unnlater å bli sjalu dersom motparten flørter med andre etc..

Anonymous poster hash: 6130a...758

Kjenner to ulike som har fått det til å fungere.

De ene er ikke så gode venner, de hooker mest opp etter å ha vært på byen eller lignende, så har de sex og drar hver til sitt. Av og til utenom og, men de henger sjeldent sammen.

De andre er venner og henger sammen samtidig som de har sex.

De var ikke venner fra starten så de hadde ikke noe vennskap å risikere, og etablerte helt fra starten at "Jeg er ikke interessert i noe annet enn sex og/eller vennskap" etter å ha hatt sex etter en fuktig kveld på byen. (de datet altså ikke eller hadde rukket noe form for følelelser på det tidspunktet.)

Så sa begge seg enige i dette og laget retningslinjer: De møtes ca en gang i uka og finner på ting og har sex. Er egentlig som normale venner som har sex.

Uansett så kjenner jeg også flere der den ene parten får følelser, når man inngår den type relasjon er det nok alltid en risiko for at en får følelser. Det viktigste er i alle fall at man er svært tydelig på hva som gjelder. Og kartlegger helt fra starten at man kun er FF - og at det ikke kommer til å bli noe mer.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har dette med eksen. Var kjærester i 2 år, så samboere i 2 år, og nå var vi vært ff i 1,5 år.

Jeg har også en annen ff, noe som har vart i et halvt år.

Dealen er enkel, vi treffes jevnlig så lenge ingen av oss har noe på gang med noe andre.

Funker fint!

Anonymous poster hash: fe670...c03

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har dette med eksen. Var kjærester i 2 år, så samboere i 2 år, og nå var vi vært ff i 1,5 år.

Dealen er enkel, vi treffes jevnlig så lenge ingen av oss har noe på gang med noe andre.

Funker fint!

Er du ikke redd for sykdommer?

Anonymous poster hash: 2a9e1...17a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er du ikke redd for sykdommer?

Anonymous poster hash: 2a9e1...17a

Nei, jeg er ganske frisk, har bare hatt 5 sykedager etter 10 år i arbeidslivet!

Har veldig godt immunforsvar.

Men hvorfor spør du meg om sykdommer i en tråd som handler om noe helt annet? Om det er kjønnssykdommer du tenker på, så er det noe man kan få om man har sex med noen som har en slik sykdom uten å bruke kondom. Men det gjør jo ikke jeg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Funker fint!

Du har to pulevenner samtidig? Eier ikke folk selvkontroll lenger?

Anonymous poster hash: 3c606...1f3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal man kontrollere sex? Vi lever i 2015, ikke 1520.

Anonymous poster hash: f5a27...f08

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva er problemet med det? Er greit å ha, den ene kan ha mensen den ene uka, eller være bortreist en annen, og plutselig dater en av dem noen.

Har hatt flere enn de to i perioder, men det har ikke vart så lenge.

• Liker 4
Gjest krokodillen
Skrevet

Synes sånne forhold er dødfødt. Vil alltid være en ubalanse der. Dessuten : man kaster bort tida si. Kjenner noen som har vært i årevis i sånne forhold, og da møter de selvfølgelig ikke noen mer seriøse, da de er opptatte med denne ff. Som de ofte også får mer og mer følelser for. Så blir de plutselig dumpa når h*n har blitt ordentlig forelska. Som sagt : dødfødt. Anonymous poster hash: 979ca...6c9

Selv om det er dødfødt i dine øyne så er drt ikke nødvendigvis slik for alle. Har hatt samme ff i et år nå

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg er ganske frisk, har bare hatt 5 sykedager etter 10 år i arbeidslivet!

Har veldig godt immunforsvar.

Men hvorfor spør du meg om sykdommer i en tråd som handler om noe helt annet? Om det er kjønnssykdommer du tenker på, så er det noe man kan få om man har sex med noen som har en slik sykdom uten å bruke kondom. Men det gjør jo ikke jeg.

Tror du bør lese deg opp litt. Herpes og kjønnsvorter smitter fint med kondom.

Anonymous poster hash: 39a18...486

AnonymBruker
Skrevet

Nå har vel alle herpes? 40 prosent eller noe? Så det får man uansett, hvis man har et normalt sexliv.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer knyttet til fuckfriends(riktig nok bare hatt en), og vi er (vanlige)venner fremdeles:) Men jeg tror at grunnen til at mange sliter med dette er at de ikke klarer å skille sex og følelser,. Jeg sier ikke at det hverken er positivt eller negativt, bare at det er sånn, og at det er helt greit. Men akkurat dette er jo noe en må kjenne litt på selv. Er ikke sex og følelser skillbar, så er kanskje ikke fuckfriends noe for deg.

Anonymous poster hash: 18f03...9d0
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Lurer på hvordan alle har sexvenner som er kjærestemateriale, i min vennegjeng ender folk opp som sexvenner med raringer, folk uten personlighet, slitsomme mennesker, osv, osv.

Er unntaket når noen finner et oppegående menneske.

Endret av Summers
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal man kontrollere sex? Vi lever i 2015, ikke 1520.

Poenget var ikke å kontrollere sex, men å prøve å styre seg bittelitt. Man dør faktisk ikke om man ikke får sex til en hver tid. Men folk nå i dag er jo faen meg så kyniske og følelsesløse at de klarer ikke vente på noe, neida, får man en lyst, så skal den tilfredsstilles med en gang. Jeg mener ikke at sex er noe hellig som kun hører den eneste rette til, men å drive på med flere på en gang, er jammen meg et tegn på et avstumpet følelsesliv.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Poenget var ikke å kontrollere sex, men å prøve å styre seg bittelitt. Man dør faktisk ikke om man ikke får sex til en hver tid. Men folk nå i dag er jo faen meg så kyniske og følelsesløse at de klarer ikke vente på noe, neida, får man en lyst, så skal den tilfredsstilles med en gang. Jeg mener ikke at sex er noe hellig som kun hører den eneste rette til, men å drive på med flere på en gang, er jammen meg et tegn på et avstumpet følelsesliv. Anonymous poster hash: 3c606...1f3

Nei det er fsktisk ikke tegn på et avstumpet følelsesliv.

Anonymous poster hash: 8925d...a41

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan klarer noen å ha sex med en de ikke har noensom helst følelser for?

Jeg tenner ikke litt en gang på noen jeg ikke liker /klikker med personlig

Anonymous poster hash: 075d5...1fa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan klarer noen å ha sex med en de ikke har noensom helst følelser for?

Jeg tenner ikke litt en gang på noen jeg ikke liker /klikker med personligAnonymous poster hash: 075d5...1fa

Vi incels/betamenn har kun sex med prostituerte, uten at det er følelser involvert. Og det funker det.

Anonymous poster hash: 3e7cf...f8d

AnonymBruker
Skrevet

Nei det er fsktisk ikke tegn på et avstumpet følelsesliv.

Anonymous poster hash: 8925d...a41

Jo. Man ser på mennesker som noe som er til for å tilfredsstille egne behov, og i tillegg blir sex noe trivielt. Klart det gjør at man blir mer avflatet i følelseslivet.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...