Gå til innhold

Hvordan var det da du vant budrunden, feiret du også?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vil fortelle hvordan dere opplevde å delta i budrunder og da dere endelig vant runden? :blomst:

Anonymous poster hash: 85cf8...e40
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi feiret ja, med god mat og drikke. :)

Vi var i lykkerus og kjempeglade. Spesielt fordi vi fikk tilslag på en bolig vi aldri trodde vi hadde sjans på. Det var fantastisk! :)

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Feiret ikke før egen leilighet ble solgt. Da ble det også storfeiring! :)

Anonymous poster hash: 5ebbe...382

AnonymBruker
Skrevet

Feiret da jeg solgte boligen :) .. og det blir nok feiring når jeg finner og kjøper ny bolig også :)

Anonymous poster hash: f6577...a5a
AnonymBruker
Skrevet

Vi feiret ja, med god mat og drikke. :)

Vi var i lykkerus og kjempeglade. Spesielt fordi vi fikk tilslag på en bolig vi aldri trodde vi hadde sjans på. Det var fantastisk! :)

Fikk dere boligen billigere eller? Gratulerer :blomst:

Gjest Gjesp
Skrevet

Jeg har aldri vunnet noen budrunder for jeg har alltid kjøpt nye boliger eller bygget dem selv.

Det å kjøpe prosjekterte boliger har vist seg utrolig lønnsomt for mitt vedkommende. Man kjøper boligen til en bestemt pris noen år før den blir ferdigstilt. Når man flytter inn så er boligen flunkende ny og innredet etter eget ønske - og alt arbeidet er utført av fagfolk.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri vunnet noen budrunder for jeg har alltid kjøpt nye boliger eller bygget dem selv.

Det å kjøpe prosjekterte boliger har vist seg utrolig lønnsomt for mitt vedkommende. Man kjøper boligen til en bestemt pris noen år før den blir ferdigstilt. Når man flytter inn så er boligen flunkende ny og innredet etter eget ønske - og alt arbeidet er utført av fagfolk.

Brukernavnet ditt er hva dette bidraget er til denne tråden.

Anonymous poster hash: fb0c9...db9

• Liker 20
Skrevet

Fikk dere boligen billigere eller? Gratulerer :blomst:

Nei, altså, vi fikk den til prisantydning, som var 1,8 millioner. En 4-roms i Oslo. Vi holdt på å svime av da vi fikk høre at vi hadde vunnet. Det hadde vi aldri trodd, siden tilsvarende leiligheter i området gikk for rundt 2,4-2,6 millioner.

Til sammeligning solgte jeg nettopp min 1-roms, også i Oslo, til 1 825 000 kr, så ja, jeg/vi ble ganske paffe.

Vi går fra 30 kvm + 7 kvm innglassert veranda til 85 kvm + 8 kvm balkong. Og vi feiret forøvrig på tirsdag også, da leiligheten min ble solgt. Jeg kjøpte for litt over ett år siden for 1 250 000 kr og solgte for 1 825 000 kr. Noe som er fullstendig galskap. Så ja, her har vi hatt to feiringer. ;)

• Liker 8
Gjest Gjesp
Skrevet

Brukernavnet ditt er hva dette bidraget er til denne tråden.

Anonymous poster hash: fb0c9...db9

Budrunder har sjeldent noen vinnere - da produktene oftest er langt overprist i utgangspunktet. Kjøper man en prosjektert bolig så har man en langt større sjanse til å bli en økonomisk vinner.

Om du finner innlegget mitt trøttende så værsågod - det bekymrer meg lite.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, altså, vi fikk den til prisantydning, som var 1,8 millioner. En 4-roms i Oslo. Vi holdt på å svime av da vi fikk høre at vi hadde vunnet. Det hadde vi aldri trodd, siden tilsvarende leiligheter i området gikk for rundt 2,4-2,6 millioner.

Til sammeligning solgte jeg nettopp min 1-roms, også i Oslo, til 1 825 000 kr, så ja, jeg/vi ble ganske paffe.

Vi går fra 30 kvm + 7 kvm innglassert veranda til 85 kvm + 8 kvm balkong. Og vi feiret forøvrig på tirsdag også, da leiligheten min ble solgt. Jeg kjøpte for litt over ett år siden for 1 250 000 kr og solgte for 1 825 000 kr. Noe som er fullstendig galskap. Så ja, her har vi hatt to feiringer. ;)

Wow gratulerer, du tjene på å flytte til større bolig, du har vært sykt heldig!

Anonymous poster hash: c8a86...c89

Skrevet (endret)

Wow gratulerer, du tjene på å flytte til større bolig, du har vært sykt heldig!

Anonymous poster hash: c8a86...c89

Jo, takk. Heldige er nok bare forordet. Skal sies at jeg pusset opp for 180 000 kr, give or take, men allikevel. ;)

Endret av Yvonne
AnonymBruker
Skrevet

Mer full panikk enn feiring. Vi måtte jo få solgt den gamle leiligheten også. Da det var gjort, med solid overskudd, var vi så slitne etter uker med vasking og maling og spenning at vi bestilte pizza, delte et par øl og så film.

Anonymous poster hash: 5cacb...d81

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble glad, men også ganske satt ut. Jeg gikk på 1 visning og bød litt halvhjertet. Leiligheten er en toroms i en veldig attraktiv bydel der jeg bor, så jeg trodde ikke jeg hadde en sjanse. Men så gikk det likevel. Jeg er veldig glad for å at det ordnet seg så fort, både med å få lån og kjøpe bolig. Megleren fortalte meg at han hadde flere "kjenninger" som gikk på visning etter visning og bød og bød, men som alltid ble slått på målstreken. SÅ det er altså ingen selvfølge at det skal ordne seg så fort.

Anonymous poster hash: c2b0f...9ed

Gjest Phoenix
Skrevet

Jeg hoppet opp og ned, brølte litt, ringte alle jeg kunne si det til. Jeg var så IRRITERT at mamma ikke tok telefonen for jeg ville jo dele nyheten :fnise: og når hun endelig tok den så var jeg så gira at hun ikke skjønte hva jeg snakket om!

Gjest Phoenix
Skrevet

La meg gjette. 4 etasje? :fnise:

Skrevet

Nei, følte ingenting. Tror megleren synes jeg var litt rar. Fikk rekkehuset litt under takst, men hadde ingen følelser rundt det. Men da jeg kjøpte min første bolig, en liten ett-roms da var jeg hoppende glad!

Skrevet

La meg gjette. 4 etasje? :fnise:

Jepp. Allikevel, de andre leilighetene i samme etasje gikk for som sagt mye mer enn dette, så vi var også veldig heldige. ;)

Gjest Phoenix
Skrevet

Jepp. Allikevel, de andre leilighetene i samme etasje gikk for som sagt mye mer enn dette, så vi var også veldig heldige. ;)

Tror det er litt avhengig av hvem som kommer, men det har vært fantastiske leiligheter i fjerde etasje (3 roms og 4 roms som ligger i gata som har en av de beste beliggenhetene) som har gått for samme som ett roms hvor alt må rives. Er det ett sted man har mulighet til å være heldig så er det om man er villig til å bo i fjerde etasje ;) Gratulerer til dere! ;)

Skrevet

Tror det er litt avhengig av hvem som kommer, men det har vært fantastiske leiligheter i fjerde etasje (3 roms og 4 roms som ligger i gata som har en av de beste beliggenhetene) som har gått for samme som ett roms hvor alt må rives. Er det ett sted man har mulighet til å være heldig så er det om man er villig til å bo i fjerde etasje ;) Gratulerer til dere! ;)

Sant det, og takk. :) Vi må bare male vegger, ellers er jo det meste relativt nytt. :)

AnonymBruker
Skrevet

Vi feiret egentlig ikke. Hadde bare angst for at vi hadde blitt minusmillionærer.

Anonymous poster hash: ed621...eb8
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...