AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #2 Skrevet 1. april 2015 Dior Iconic overcurl mascara er en av de bedre med buet kost syns jeg. Anonymous poster hash: 1c39f...e66 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #3 Skrevet 1. april 2015 Clinique high impact curling mascara er min favoritt. Anonymous poster hash: 4bb6f...145
teit1 Skrevet 2. april 2015 #4 Skrevet 2. april 2015 Enig med kommentaren som nevnte Dior Iconic overcurl mascara
Gjest Happyface87 Skrevet 2. april 2015 #5 Skrevet 2. april 2015 Clinique high impact curling mascara er min favoritt.Anonymous poster hash: 4bb6f...145 Enig! Denne er supergod Min favoritt
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #7 Skrevet 2. april 2015 Clump Defy fra Max Factor. elsker den! Er det den med gummibørste? Hvordan synes du gummibørste er ifht standard børste? Anonymous poster hash: 2581f...ceb
Lady Skrevet 2. april 2015 #8 Skrevet 2. april 2015 Clinique high impact curling mascara er min favoritt. Anonymous poster hash: 4bb6f...145 Enig! Denne er supergod Min favoritt Da er vi tre:)! Har brukt denne i flere år. Elsker den.
fresia Skrevet 2. april 2015 #9 Skrevet 2. april 2015 Er det den med gummibørste? Hvordan synes du gummibørste er ifht standard børste? Anonymous poster hash: 2581f...ceb ja. den har vært min faste mascara siden den kom på markedet :-) jeg foretrekker gummibørste. føler det blir mindre klumper og søl, og at selve påføringen er enklere :-) den gir også et naturlig utseende.. 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #10 Skrevet 2. april 2015 ja. den har vært min faste mascara siden den kom på markedet :-) jeg foretrekker gummibørste. føler det blir mindre klumper og søl, og at selve påføringen er enklere :-) den gir også et naturlig utseende.. Jeg er litt nysgjerrig på gummibørste, så tror jeg må teste ut den Den er vel også litt rimeligere enn Dior og Clinique sin, selv om de sikkert også er gode! Anonymous poster hash: 2581f...ceb
missdior Skrevet 2. april 2015 #11 Skrevet 2. april 2015 Dior Iconic overcurl mascara er en av de bedre med buet kost syns jeg. Anonymous poster hash: 1c39f...e66 jeeppp, og jaaa, tusen ganger hurra men ikke den vannfaste!!!
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #12 Skrevet 3. april 2015 Clinique high impact curling mascara er min favoritt. Anonymous poster hash: 4bb6f...145 Enig! Denne er supergod Min favoritt Da er vi tre:)! Har brukt denne i flere år. Elsker den. Må denne vaskes vekk med varmt vann, eller kan man bruke sin vanlige mascarafjerner? Anonymous poster hash: 2581f...ceb
Lady Skrevet 3. april 2015 #13 Skrevet 3. april 2015 Må denne vaskes vekk med varmt vann, eller kan man bruke sin vanlige mascarafjerner? Anonymous poster hash: 2581f...ceb Det vet jeg ikke. Jeg bruker precleanse fra Dermalogica som fjerner sminken, før jeg renser ansiktet med vanlig hundrens og da pleier Mascaraen å være fjernet. Hvis den ikke er det, tar jeg varmt vann i hendene og holder litt inntil øynene så Mascaraen løsner:) Bruker ikke mascarafjerner.
Anwa Skrevet 4. april 2015 #14 Skrevet 4. april 2015 Noe som er viktig å huske på med maskara er at det er et såkalt "ferskvare" produkt. Den skal skiftes ut etter 3 mnd, og det er mange sminkører som av denne grunn heller anbefaler at man går for billigmerker fremfor et dyrere alternativ. Selv bruker jeg i utgangspunktet Le volume de Chanel og Lancomes Hypnose, men irriterer med stadig over at maskaraen er merkbart mer tørr og seig etter bare max. en ukes bruk. Og jeg pumper selvfølgelig aldri kosten, skrur alltid ut og inn. En billig maskara med buet kost jeg nylig har kommet over er Maybellines Lash Sensational. Den forlenger vippene, og du står igjen med et mykt, raffinert og naturlig resultat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå