AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #1 Skrevet 1. april 2015 Hvilken gir illusjonen om lange vipper? Jeg har ganske tykke fyldige vipper men de er ganske korte. Så er først og fremst ute etter en som forlenger. Gjerne et fancy merke, Dior ol. Anonymous poster hash: b1cfe...11b
Tbag Skrevet 2. april 2015 #2 Skrevet 2. april 2015 Det er jo veldig individuelt, men selv er min favoritt estèe lauder-sumptuous extreme, brukt den i flere år nå, siden den kom på markedet. Prøvd en haug igjennom årene, billige og dyre, bla. var YSL-effet faux cils, en gjennganger, men etter jeg prøvde sumptuous extreme har jeg (nesten) aldri sett meg tilbake:-) Noir G de Guerlain exceptional complete mascara er en jeg i det siste har fått øynene opp for, så jeg bytter på litt mellom den og den andre.
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 2. april 2015 #3 Skrevet 2. april 2015 Jeg er ganske tro mot Maxfactor False lash effect så det er den jeg bruker mest. Jeg liker godt den store børsten og synes den påfører jevnt uten og klumpe. Ellers så er jeg veldig fan av Diorshow og Helena Rubinstein Lash queen feline. Har brukt alle tre i flere år
Agathe Skrevet 3. april 2015 #4 Skrevet 3. april 2015 Estee Lauder double wear, denne gir ikke så mye volum, men forlenger kjempefint, i teorien er dette min favorittmascara. Allikevel er Definicils fra Lancome er den mascaraen jeg "alltid" kjøper, den separerer vippene, gir både volum og lengde, og sitter godt utover dagen.
Anwa Skrevet 4. april 2015 #6 Skrevet 4. april 2015 En vippetang er verdt å gjøre seg kjent med om du vil ha lengre vipper. Om du ikke er vant til å bruke det kan det virke skremmende til å begynne med, men det er lett å føle seg frem og det skal IKKE gjøre vondt å bruke en Resultatet blir så utrolig mye bedre. Maskara for lengre vipper vil jeg definitivt anbefale Lancome hypnose, separerer vipper og gjør den merkbart lengre. Men jeg har nettopp prøvd ut Lash sensational fra Maybelline og den er faktisk veldig lik Lancomes Hypnose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå