Gå til innhold

Klarer ikke å gå..

Anbefalte innlegg

Gjest Freakingawesome
Skrevet

Så, da sitter her med det samme tankekjøret som etterhvert har blitt en del av min hverdag. Faktisk så har jeg skrevet om denne situasjonen før her på KG og fått svar og råd på hva jeg burde gjøre. Men som dere ser så er jeg fremdeles like langt og det holder på å drive meg totalt fra vettet.

Problemet er at jeg er forelsket i ei venninne, som etter det jeg vet ikke gjengjelder disse følelsene, hun er fullt klar over at jeg har det slik og jeg har pratet med henne hundre ganger om at jeg kanskje blir nødt til å droppe kontakten med henne pga disse følelsene. Faktisk så har jeg brutt kontakten, flere ganger. Sletta facebook, sletta telefonnummer. Prøvd å unngå å være på de plassene hvor jeg vet jeg vil finne henne (fester blandt felles venner osv) Men jeg kommer alltid tilbake av en eller annen grunn. Hun tar kontakt og initiativ til å ville møtes og svak som jeg er så klarer jeg ikke å la vær. Hele greia blir som en fyllerunde som konstant er på repeat, Gøy der å da men et helvete og måtte deale med hodepinen etterpå.

Også er det også en del andre problemer som oppstår om jeg skulle bryte kontakten, da vi så og si omtrent bare har felles venner. Vi har stått hverandre nært en god stund og jeg har lenge sett på henne som den beste vennen jeg har, faktisk som den personen som står/sto meg nærmest.

Jeg vet rett å slett ikke hva jeg skal gjøre med dette lengre. Jeg er en sær type som til en viss grad har vanskeligheter med å skaffe meg venner. Jeg liker rett å slett veldig få mennesker. Og om jeg dropper kontakten med henne så blir det litt vanskelig i forhold til mine andre venner og. Blir omtrent slik at jeg mister hele sosiallivet mitt i en smekk.

Er det noen her som har opplevd noe slikt? Hvordan løste du det? Andre råd mottas også, trenger å se dette fra flere vinkler og jeg er så følelsesmessig fucka opp at jeg ikke klarer å tenke straight.

God påske :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Begynn å date andre kvinner.

Anonymous poster hash: 7a1ff...25a
AnonymBruker
Skrevet

Har vært i en lignende situasjon, ble forelsket i bestevenninna etter at vi hadde en slags sommerflørt. Jeg kuttet kontakten og det fungerte fint for meg. Har truffet henne et par ganger på byen og snakket litt på sms osv, men for min del gjør det egentlig ikke noe, trives på egenhånd og har det bra med meg selv uten henne, selv om jeg fortsatt er veldig glad i henne og savner henne.

Det enkleste er vel å finne noen andre, men det er kanskje lettere sagt en gjort. Men klarer du å forelske deg i noen andre vil du nok glemme henne. Bortsett fra det ville jeg fokusert på det som gjør at du føler deg bra.

Anonymous poster hash: 66c33...181
Gjest Freakingawesome
Skrevet

Har vært i en lignende situasjon, ble forelsket i bestevenninna etter at vi hadde en slags sommerflørt. Jeg kuttet kontakten og det fungerte fint for meg. Har truffet henne et par ganger på byen og snakket litt på sms osv, men for min del gjør det egentlig ikke noe, trives på egenhånd og har det bra med meg selv uten henne, selv om jeg fortsatt er veldig glad i henne og savner henne.

Det enkleste er vel å finne noen andre, men det er kanskje lettere sagt en gjort. Men klarer du å forelske deg i noen andre vil du nok glemme henne. Bortsett fra det ville jeg fokusert på det som gjør at du føler deg bra.

Anonymous poster hash: 66c33...181

Ye, du har nok rett. Jeg må bare prøve å bli mer bestemt og si at jeg ikke har tid eller lyst til å møte henne når hun ringer. Jeg vet at som med alt annet så vil forhåpentligvis dette gi seg. Selv om jeg er veldig borte i denne jenta. Har hatt to kjærester før jeg møtte henne og jeg har trodd at jeg hadde følelser for disse. Men etter å ha falt for hun her så har jeg funnet ut at det ikke stemte.

Også er jeg kanskje heldig nok til å snuble over noen som er enda bedre enn henne :)

Stay positive.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...