AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #1 Skrevet 1. april 2015 Eg skal skilles fra eksen og fikk nylig vite at han er oppsøkt på jobben i forbindelse med siste forkynning av skilsmisse og i den forbindelse har han levert inn en klage! Hva?! Vi har vært separert i 3 år, har ingen barn og alt er fordelt. Vi har null kontakt og ifølge venner er han visst også i et nytt samboerforhold med nytt barn på vei. Alt jeg vet er at han har hele tiden vært imot at jeg gikk ifra han. Men hva betyr det at han har levert klage nå når skilsmisse er gitt, og det er kun papiret som mangler? Jeg er nervevrak pga denne mannen og han vet godt hva han har gjort imot meg (psykisk vold og terror) Anonymous poster hash: c69d3...b2a
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #2 Skrevet 1. april 2015 Skjønner ikke helt: Han er oppsøkt på jobben i forbindelse med siste forkynning... Mener du at Hovedstevnevitnet i kommunen har oppsøkt eksen din på bobb for å forkynne skilsmissen for han? Dette er i tilfelle "helt normalt" når folknikke besvarer skriftlige henvendelser. Da får de papirene av hovedstevnevitnet og må signere på at de har mottatt og blitt fortalt hva papiret de mottar inneholder. (Som en firåring i verste trassalder får forklart en bagatell.) Slapp av, ikke noe å bry seg om.Anonymous poster hash: 74f7c...2e8
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #3 Skrevet 1. april 2015 Skjønner ikke helt: Han er oppsøkt på jobben i forbindelse med siste forkynning... Mener du at Hovedstevnevitnet i kommunen har oppsøkt eksen din på bobb for å forkynne skilsmissen for han? Dette er i tilfelle "helt normalt" når folknikke besvarer skriftlige henvendelser. Da får de papirene av hovedstevnevitnet og må signere på at de har mottatt og blitt fortalt hva papiret de mottar inneholder. (Som en firåring i verste trassalder får forklart en bagatell.) Slapp av, ikke noe å bry seg om.Anonymous poster hash: 74f7c...2e8 Det er den klagen han har levert etter forkynningen jeg bekymrer meg for. Hva kan han mulig klage på?? Anonymous poster hash: 16ecb...659
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #4 Skrevet 1. april 2015 Noennklager på alt, også på at jovedstevnevitnet dukker opp. Da bør de stikke fingeren i jorden og innse hvorfor hovedstevnevitnet må brukes, (og hva det koster skattebetalerne) fordi han ikke klarer å besvare papirer han får tilsendt. Han kan klage og har rett til å klage, men det angår ikke deg, og det hjelper neppe han å klage. Vanskelige personer bekrefter gjerne for det offentlige at de er, nettopp vanskelige, ved å klage på alt og å oppføre seg som de selv vil. Blås bekymringene dine bort og nyt påsken!Anonymous poster hash: 74f7c...2e8 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #5 Skrevet 1. april 2015 Noennklager på alt, også på at jovedstevnevitnet dukker opp. Da bør de stikke fingeren i jorden og innse hvorfor hovedstevnevitnet må brukes, (og hva det koster skattebetalerne) fordi han ikke klarer å besvare papirer han får tilsendt. Han kan klage og har rett til å klage, men det angår ikke deg, og det hjelper neppe han å klage. Vanskelige personer bekrefter gjerne for det offentlige at de er, nettopp vanskelige, ved å klage på alt og å oppføre seg som de selv vil. Blås bekymringene dine bort og nyt påsken!Anonymous poster hash: 74f7c...2e8 Jeg må ikke til med motsvar her altså? Slik som da han klagde på separasjonen? Anonymous poster hash: 16ecb...659
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #6 Skrevet 2. april 2015 Klagen gjelder jo måten dette ble forkynt på, og har neppe noe med deg å gjøre. Og om så skulle være, blir du bedt om en uttalelse, Ingen grunn til å bekymre seg. Anonymous poster hash: 1e4d7...dc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå