Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Fast & Furious 7 - anbefales

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har sett den filmen idag.

Synes at starten på filmen var litt kjedelig, men resten av filmen var fantastisk bra.

Kan bare si at kinosalene var i dag stappfulle med folk.

Etter at filmen ble ferdig så begynte folk å klappe :grine::grine::sjokkert:

Da jeg hørte at de begynte å klappe, jeg spurtet ut av døra bare. Hva i huleste er de tenker på?

Min mening burde det være 1 min stillhet for respekt Paul Walker legenden.

Skjerp dere folkens, og det skal ikke klappes i kinosal.

Anonymous poster hash: 371ec...32f
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er megapinlig når folk klapper i en kinosal! Må se filme jeg og :) Paul Walker <3

Anonymous poster hash: 1bdb9...c3f

Skrevet (endret)

Ronda Rousey. <3

Endret av Charmander
AnonymBruker
Skrevet

Det er megapinlig når folk klapper i en kinosal! Må se filme jeg og :) Paul Walker <3

Ja fy faen det var helt grusomt det. Jeg bare fatter ikke hvorfor folk gjør det :S å klappe etter filmen.

Har spurt mange andre folk fra forskjellige land og ingen gjør det.

Ts

Anonymous poster hash: e5a8b...3ba

Gjest crazycatlady
Skrevet

Klapping i kinosalen er like Harry som klapping på flyet når det har landet!

• Liker 2
Skrevet

Så filmen i går. Folk klappet her og .....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir så flau når folk klapper... :-S Har lyst å synke ned i stolen. Gah

Skrevet

Jeg har ikke sett den, men det må jeg. Bare ikke på kino.

Vin Diesel :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Så filmen i går. Folk klappet her og .....

hahahahahahha klarte ikke stoppe til å le meg ihjel.

Jeg skjønte ikke selv hvorfor gjorde de. Det er jo holde 1 min stillhet til legenden Paul Walker som er død.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke sett den, men det må jeg. Bare ikke på kino.

Vin Diesel :rodmer:

Gå å ta deg liten tur hvis du ikke har noe å gjøre.

Hvis du har kjæreste/samboer ta med også han så blir det bra i selskap.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Synes du krisemaksimerer litt her, og tar alt i verste mening. Det har ikke falt deg inn at de faktisk viser respekt ved å klappe? Det virker kanskje mer naturlig etter å ha sett en actionfilm, enn ett minutts stillhet?

Anonymous poster hash: 70f3b...76b
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Synes du krisemaksimerer litt her, og tar alt i verste mening. Det har ikke falt deg inn at de faktisk viser respekt ved å klappe? Det virker kanskje mer naturlig etter å ha sett en actionfilm, enn ett minutts stillhet?

Anonymous poster hash: 70f3b...76b

hahaha hver eneste gang når jeg er på kino så klapper faen meg igjen. Det spiller ingen rolle om det er noen som har dødd av skuespillere.

Min mening når det var klapping slutten av denne filmen, så "opplevde" jeg at folk "var" glad eller hvordan skal jeg meg uttale, at Paul Walker var dødd.

Det er nesten som at du er på begravelse, og så begynner du å klappe slutten av begravelsen.

Skrevet

Det som er pinlig er vel det at mange av de som klappet visste sikkert ikke hvem Paul Walker var før han døde.

Selv ser jeg heller Top Gear-repriser.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg orker ikke å se den. Hva skjer med Paul Walkers karakter i filmen?

Anonymous poster hash: f6583...0a5

• Liker 1
Skrevet

Jeg orker ikke å se den. Hva skjer med Paul Walkers karakter i filmen?

Anonymous poster hash: f6583...0a5

Brødrene erstatta de scenene han ikke fikk spilt inn, så redigerte de ansiktet. Ser ikke at det er noen andre med mindre du studerer. De hadde vel spilt inn 80% av scenene hans når han døde tror jeg, så er ikke mange scener med brødrene. Blablabla! Ender uansett opp med at dama hans blir gravid igjen, dette er i starten av filmen. De har jo allerede en sønn og Brian driver og vender seg til familielivet, men lengter tilbake til litt mer æksjen. Så skjer det diverse ting og det blir æksjen, så avsluttes det med at han endelig kan slå seg til ro med familien sin. Så alt ender godt. Også er det en kjempefin avslutning. Bør sees!

Annonse
Gjest nicecar
Skrevet

Jeg la merke til at Paul Walker var usedvanlig stille i mange scener. Var det kanskje de scenene som broren spilte inn for han? og spilte broren inn den scenen der Brian skulle kjøre sønnen til skolen? For det var vel ikke meningen å ha med det i det opprinnelige manuset ?

Skrevet

Jeg la merke til at Paul Walker var usedvanlig stille i mange scener. Var det Brian kanskje de scenene som broren spilte inn for han? og spilte broren inn den scenen der Brian skulle kjøre sønnen til skolen? For det var vel ikke meningen å ha med det i det opprinnelige manuset ?

Jeg la merke til at det var flere scener hvor Brian overhodet ikke var i fokus og/eller i bakgrunnen. Vil tro dette er scener hvor brødrene har overtatt rollen....

Fantastisk film, og en fantastisk avslutning.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg la merke til at det var flere scener hvor Brian overhodet ikke var i fokus og/eller i bakgrunnen. Vil tro dette er scener hvor brødrene har overtatt rollen....

Fantastisk film, og en fantastisk avslutning.

En fantastisk film. Men det som en over her nevner med scener der han var stille la jeg også merke til. Synes det var litt creepy, nesten som det bare stod et gjenferd der som egentlig ikke burde være mer. Fikk også grøssninger da jeg så slutten. Da forstod man at ja dette er ihvertfall et gjenferd..og om han i det hele tatt smiler, så er det i en annen verden..

Anonymous poster hash: 2a9c3...cd4

• Liker 1
Skrevet

En fantastisk film. Men det som en over her nevner med scener der han var stille la jeg også merke til. Synes det var litt creepy, nesten som det bare stod et gjenferd der som egentlig ikke burde være mer. Fikk også grøssninger da jeg så slutten. Da forstod man at ja dette er ihvertfall et gjenferd..og om han i det hele tatt smiler, så er det i en annen verden..

Anonymous poster hash: 2a9c3...cd4

Helt enig med deg. Jeg også følte at det var noe "feil" der. Og slutten...... Jeg signerer bare deg.

Gjest nicecar
Skrevet

Bra at jeg ikke er den eneste som synes det var noe ekkelt der, hehe :) Typisk meg så har jeg plutselig fått sansen for Paul Walker, litt vel forsent nå =/

Kom til å tenke på en litt guffen ting, la oss si at vi fulgte den hvite bilen på slutten.. tror dere den etterhvert hadde blitt helt usynlig ?Eller noe annet merkelig hadde skjedd, som at han hadde snudd hodet sitt og sett bak eller noe ?

Æææææ, håper ikke jeg får noen ekle mareritt i natt =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...