AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #1 Skrevet 1. april 2015 Hun er så sprudlende, det og at hun i tillegg ser fantastisk ut, gjør at jeg vil bli bedre kjent med henne, men hvordan uten at det skal bli kleint? Anonymous poster hash: e72c1...756
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #2 Skrevet 1. april 2015 Hvor ofte ser dere hverandre, og har dere noen felles interesser? Anonymous poster hash: b7d8a...020
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #3 Skrevet 1. april 2015 Ser hverandre hver dag, men felles interesser aner jeg ingenting om. Men tror hun flørter litt ubevisst. Anonymous poster hash: e72c1...756
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #4 Skrevet 1. april 2015 Hvis hun flørter ligger du jo godt an her. Ta en lunsj sammen? Anonymous poster hash: 1d8c0...c2a
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #5 Skrevet 1. april 2015 Hva med å prøve å finne ut av det først? finn ut om dere ser på samme tv serie eller liker samme idrett? Da kan du kanskje etterhvert spørre om hun vil være med på noe som omhandler denne felles interessen, uten at det er en date. Da vil du kunne bli kjent med jenta på en annen arena og sett om dere passer sammen før det i det hele tatt skjer noe. er viktig å ta det sakte i slike situasjoner sånn at det ikke blir kleint. Anonymous poster hash: b7d8a...020
Gjest Bruce Wayne Skrevet 1. april 2015 #6 Skrevet 1. april 2015 Men tror hun flørter litt ubevisst. Anonymous poster hash: e72c1...756 Sikkert snill mot alle.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #7 Skrevet 1. april 2015 Sikkert snill mot alle. Det er ikke 'snill' heller, det er noe annet, liksom kan hun finne på og tøye litt ut ved og ta hendene bak ryggen slik at hun skyter brystkassen ut. Tuller Anonymous poster hash: e72c1...756
Gjest Bruce Wayne Skrevet 1. april 2015 #8 Skrevet 1. april 2015 Da er hun sikkert flørtete av natur. Betyr ingenting.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #9 Skrevet 2. april 2015 Ettersom det er en kollega så mener jeg du bør spørre rett ut om dere skal finne på noe på fritida. Er svaret ja har du en sjanse. Det vil uansett bli litt rar stemning hvis svaret er nei, og da er det vel bedre å evt få høre det tidlig? Jeg håper forresten du er min kollega ;-)Anonymous poster hash: 04071...469
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #10 Skrevet 2. april 2015 Ettersom det er en kollega så mener jeg du bør spørre rett ut om dere skal finne på noe på fritida. Er svaret ja har du en sjanse. Det vil uansett bli litt rar stemning hvis svaret er nei, og da er det vel bedre å evt få høre det tidlig? Jeg håper forresten du er min kollega ;-)Anonymous poster hash: 04071...469 Hvis dere er kollegaer og dette fungerer er dere pliktige til å gi en oppdatering i tråden her Anonymous poster hash: 1d8c0...c2a
fullførsetningen Skrevet 2. april 2015 #11 Skrevet 2. april 2015 Da er hun sikkert flørtete av natur. Betyr ingenting. Det er ikke usannsynlig. Enkelte er flørtete av natur, uten at de mener noe spesielt med det, eller vet hva de vil. Jeg har brent meg på det en gang, og aldri mer. Så jeg vil råde trådstarter til å se det an litt. Spesielt siden det er en kollega som du må forholde deg til daglig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå