AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #1 Skrevet 1. april 2015 Trenger nytt pudder og lurer litt på Bare minerals. Fargene forvirrer meg. Er det noen med erfaring her? Golden medium vs medium beige? Hva er forskjellen her, da Jeg tror jeg ligger her ett sted.Anonymous poster hash: c91b3...d50
Lady Skrevet 1. april 2015 #2 Skrevet 1. april 2015 Hmm, vet ikke, men jeg blander to farger for å få perfekt farge for meg. Har du prøvd å blande de to?
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #3 Skrevet 1. april 2015 Jeg har begge disse. Golden medium er mer "gul-aktig" enn Medium beige. Ellers vil jeg si de ligger på samme skala stort sett i forhold til hvor mørk/lys du er. Men det kommer an på hvilken undertone du har på huden din, f.eks kald/varm el rosa/gul/nøytral undertone. Uansett vil jeg si at medium beige har mer nøytral/rosa undertone, mens golden medium har en veldig tydelig gul undertone. Men samtidig er den utrolig flott til å dekke med hvis man har mye rødhet i ansiktet, da gulhet nøytraliserer rødhet. Jeg kan bruke begge to da jeg har nøytral undertone. Og da bruker jeg golden medium hvis jeg føler at jeg har mye rødhet i ansiktet, som er noe jeg sliter med i perioder. Håper dette var noe til hjelp Anonymous poster hash: 7d103...5ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå