Gjest EspenAskeladd Skrevet 2. april 2015 #2 Skrevet 2. april 2015 okcupid okcupid okcupid og okcupid
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #3 Skrevet 2. april 2015 okcupid okcupid okcupid og okcupid Hva får du ut av denne datingsiden? Sexpartnere eller normal dater? Anonymous poster hash: c4dd5...749
annebanane Skrevet 2. april 2015 #5 Skrevet 2. april 2015 okcupid okcupid okcupid og okcupid Slenger meg på tanken din. Til nå den beste siden. 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #6 Skrevet 2. april 2015 Er jo nesten ingen på Okcupid utenfor Oslo.... Anonymous poster hash: 371cc...779
Gjest Bruce Wayne Skrevet 2. april 2015 #7 Skrevet 2. april 2015 Cougar Dating Norge. Fått kontakt med ei da, så det blir forhåpentligvis noe
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #8 Skrevet 2. april 2015 Aldri hørt om okcupid før, er det mange der og hvor mye koster medlemsskap? Ga opp dating sider fordi det var få andre som betalte, og dermed fikk vi jo heller aldir kommunisert godt, men jeg forstår at folk ikke gidder å betale når det er få medlemmer og liten sjanse for å treffe noen man faktisk kan møte og klikke med. Da er det mer suksessfullt å bruke de 250 kr i mnd på et par pils på byen der man kan møte mange! For tro det eller ei, mange der er også ute etter forhold og ikke bare sex Anonymous poster hash: 5e196...789
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #9 Skrevet 3. april 2015 Okcupid var interessant, men jeg tror neppe drømmemannen min gidder å bruke Okcupid...Er for mye mas der tror jeg. Anonymous poster hash: 8b80b...2fd 1
Okapi Skrevet 3. april 2015 #10 Skrevet 3. april 2015 OkCupid er den eneste brukbare. Betalingsvegger dreper hele interessen for min del, så stort sett alle de norske ryker. Tinder kan også være et alternativ.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #11 Skrevet 3. april 2015 OkCupid er den eneste brukbare. Betalingsvegger dreper hele interessen for min del, så stort sett alle de norske ryker. Tinder kan også være et alternativ. Enig med deg i det, men jeg tipper du da bor i Oslo? Anonymous poster hash: 371cc...779
Okapi Skrevet 3. april 2015 #12 Skrevet 3. april 2015 Det gjør jeg, men har fått en del meldinger fra folk i andre deler av landet. Uansett, responsen der er uendelig mye bedre enn andre steder, og tipper det skyldes betalingsmodellen. Har hatt profil på Sukker siden 2011, og der har jeg aldri opplevd å få en eneste melding.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #13 Skrevet 3. april 2015 Hvor mye koster OK cupid? Anonymous poster hash: 5e196...789
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #14 Skrevet 3. april 2015 Det gjør jeg, men har fått en del meldinger fra folk i andre deler av landet. Uansett, responsen der er uendelig mye bedre enn andre steder, og tipper det skyldes betalingsmodellen. Har hatt profil på Sukker siden 2011, og der har jeg aldri opplevd å få en eneste melding. Har selv prøvd sukker og møteplassen uten at noen i det hele tatt har sett på profilen min engang. Så jeg forstår hva du mener. Jenter er ikke klar over hvor heldige de er på sånne steder. Slipper å tenke på å ta initiativ. Anonymous poster hash: 371cc...779
Okapi Skrevet 3. april 2015 #15 Skrevet 3. april 2015 Hvor mye koster OK cupid? Anonymous poster hash: 5e196...789 Intet. Dvs. det er ekstratjenester du kan betale for, men grunnfunksjonene er gratis i bruk. Har selv prøvd sukker og møteplassen uten at noen i det hele tatt har sett på profilen min engang. Så jeg forstår hva du mener. Jenter er ikke klar over hvor heldige de er på sånne steder. Slipper å tenke på å ta initiativ. Anonymous poster hash: 371cc...779 Min er erfaring er at jenter er villige til å ta initiativ, men de er ikke villige til å betale for det.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #16 Skrevet 3. april 2015 okcupid okcupid okcupid og okcupid Slenger meg på tanken din. Til nå den beste siden. OkCupid er den eneste brukbare. Er det noen av dere som har fått den "You're hot"-emailen fra OKCupid? Anonymous poster hash: f5198...8ba
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #17 Skrevet 3. april 2015 Jeg får ikke lagt til at jeg er fra Oslo på okcupid? Det står bare Multiple matches found Pick one: Os, Nordland Os, Nordland Os, Hedmark Os, Sogn og Fjordane ??? Anonymous poster hash: a596b...a93
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #18 Skrevet 3. april 2015 Er det noen av dere som har fått den "You're hot"-emailen fra OKCupid?Anonymous poster hash: f5198...8ba Ja, jeg hadde også fått over 600 "likes" på profilen min. Vært der i ca 1 års tid. Var veldig fornøyd med siden, pluss det er gratis som gjør at terskelen er mindre for å sende i vei en melding. Jeg er en av de som av prinsipp ikke gidder å betale penger for å sende en melding , det er helt latterlig.Anonymous poster hash: fe4dd...000
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #19 Skrevet 3. april 2015 Ja, jeg hadde også fått over 600 "likes" på profilen min. Vært der i ca 1 års tid. Kult. Jeg har bare 100 enn så lenge, og har bare vært der 1 måned. Anonymous poster hash: f5198...8ba
Gjest Linaria Skrevet 3. april 2015 #20 Skrevet 3. april 2015 OKcupid for min del også. Traff en flott fyr der som jeg dater nå. Skal treffe ham igjen om en time :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå