Miklo Velka Skrevet 1. april 2015 #1 Skrevet 1. april 2015 (endret) Om man aldri har opplevd noe annet enn avslag fra kvinner tidligere i livet, hvordan kan man begynne å tro på at det faktisk er mulig i fremtiden? Edit: Ble veldig overkill, og rotete, så ber en moderator om å stenge eller slette tråden. Endret 1. april 2015 av Miklo Velka 1
gjest 321 Skrevet 1. april 2015 #2 Skrevet 1. april 2015 Du har så mange spørsmål her at jeg ikke helt vet hva du egentlig vil ha svar på. Men det jeg alltid kommer tilbake til er følgende spørsmål. Hvorfor skal jeg plutselig nå finne noen som synes at jeg er bra nok, når jeg så langt i mitt voksne liv ikke har funnet ei eneste jente som har syntes det? Men du lurer på om det er noe poeng i å treffe damer? Hvis du vil ha kjæreste så "Ja", hvis du ikke vil så "Nei". Det er svært sannsynlig at det kommer til å gå galt med mange damer om du prøver (kanskje du ender opp alene til slutt uansett), men hvis du prøver har du i alle fall noen prosent sjans til at det går bra. Prøver du ikke, så er du 100 % sikker på at det går galt. - Så ja, der har du svar på det. Absolutt alle tegn sier at kvinner ikke finner meg attraktiv, eller egnet for forhold, og mine gode erfaringer etter 37 år kan jeg telle på én hånd. Flere ganger. Absolutt alle "tegn", hvilke tegn da? Hvor går det galt for deg i jakten på kjærligheten? Møter du damer? Kommer du på date? Du må nesten kartlegge hvor det går galt for at man skal kunne svare på hva som eventuelt kan jobbes med på den fronten. Veldig mange sier da at man bare må kaste seg ut i det, og ta en sjanse, men hvorfor? Historien sier jo noe annet. Når universet i så mange år har gitt så mange klare signaler på at man ikke er bra nok, hva kan man da gjøre for å faktisk klare å tro det? Er det mulig? Burde man i det hele tatt prøve? Hvis ja, hvorfor? Samme svaret som over, hvis du vil ha dame så prøv. Hvis ikke - så slutt å prøve og bruk heller tiden din på andre ting du finner givende. enkelt og greit. Selvtillit og selvbilde er viktig, men hvordan kan man faktisk vise det? Hvordan oppfatter andre om jeg har bra selvtillit? Dette spørsmålet kan du fint snu på. Hva er det ved andre som gjør at du oppfatter at De har bra selvtillit? Man viser det gjennom kroppsspråk, stemningsleie, holdning, hva man sier - og hvordan man sier det. Det å framstå som om man har god selvtillit kan læres, men det å faktisk ha det er noe som må jobbes med over tid. Du får nesten spørre mer om du føler at svarene ikke holdt helt mål
Miklo Velka Skrevet 1. april 2015 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2015 Du har så mange spørsmål her at jeg ikke helt vet hva du egentlig vil ha svar på. Beklager, ble veldig overkill, og vet egentlig ikke hva jeg vil ha svar på selv. Jeg ber en moderator om å slette tråden, så bare se bort fra den.
Gjest Trolletrine Skrevet 2. april 2015 #4 Skrevet 2. april 2015 Du fikk jo et veldig bra svar av Gjest 321 :-) Det jeg la mest merke til i innlegget ditt TS, er det enorme fokuset på det negative. Hva om du fokuserer mer på det positive ved deg? Du psyker deg jo selv så langt ned at du trenger ihverfall ikke fiender! ALLE har positive sider - finn dine, ha fokus på disse og utstrål normal selvtillit på neste date. For uansett hvor kjekk, snill og grei du egentlig er, så syns ingen det er sjarmerende med en som oser negativitet.... Dessuten, hvorfor handler alt om at daten skal like deg? Hva om å ha fokus på at DU faktisk skal vurdere om du liker den du dater???
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #5 Skrevet 2. april 2015 Beklager, ble veldig overkill, og vet egentlig ikke hva jeg vil ha svar på selv. Jeg ber en moderator om å slette tråden, så bare se bort fra den. Jeg var som deg. Jomfru til jeg var 27, nå, bare det siste året har jeg høvlet over et tosifret antall damer. Forskjellen? Jeg var overbevist om at jeg ikke var bra nok. Nå vet jeg at det var feil. Jenter ser ikke feilene man tror man har, de bryr seg ikke om du ikke gjør det selv. Det er faktisk helt sant.Anonymous poster hash: c7341...3db
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #6 Skrevet 2. april 2015 Jeg var som deg. Jomfru til jeg var 27, nå, bare det siste året har jeg høvlet over et tosifret antall damer. Forskjellen? Jeg var overbevist om at jeg ikke var bra nok. Nå vet jeg at det var feil. Jenter ser ikke feilene man tror man har, de bryr seg ikke om du ikke gjør det selv. Det er faktisk helt sant.Anonymous poster hash: c7341...3db Det er ikke sikkert man er bra nok som forholds-materiale bare fordi man har "høvlet over" mange. Kravene man stiller til en partner i et seriøst og langvarig forhold er betydelig høyere enn det mange tar til takke med for sengekos. Anonymous poster hash: 535b3...305
Gjest Tassen10 Skrevet 2. april 2015 #7 Skrevet 2. april 2015 Veldig mange går til psykolog. Med bra resultat. Har du vurdert det?
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #8 Skrevet 2. april 2015 Det er ikke sikkert man er bra nok som forholds-materiale bare fordi man har "høvlet over" mange. Kravene man stiller til en partner i et seriøst og langvarig forhold er betydelig høyere enn det mange tar til takke med for sengekos. Anonymous poster hash: 535b3...305 Ah, jeg har også vært i et fireårig forhold, og flere jeg har datet har vært interessert i noe mer, men da har ikke jeg vært det. Ditt forsøk på å 'sette meg på plass' fungerte nok dårlig😄Anonymous poster hash: c7341...3db
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #9 Skrevet 2. april 2015 Ah, jeg har også vært i et fireårig forhold, og flere jeg har datet har vært interessert i noe mer, men da har ikke jeg vært det. Ditt forsøk på å 'sette meg på plass' fungerte nok dårligAnonymous poster hash: c7341...3db Sette deg på plass med hva da? Det jeg skriver er at det generelt sett er en forskjell på rent seksuelle forhold av tilfeldig eller kortvarig art, vs langvarige forhold.Slik er det bare,og det vet de fleste. TS du bør jobbe med selvtilliten.Ha hobbyer du trives med,gjerne av typen som fører til sosial omgang med andre ute i virkeligheten.(For mye tid foran pc-en hjemme på gutterommet er en uting).Hvis du kan forbedre utseendet så gjør det.Hold deg i fysisk form og snakk med noen om dette hvis du føler det kan hjelpe.Det er ingen skam å f.eks dra til en psykolog.Har du grunnleggende dårlig selvtillit kan nok profesjonell hjelp være helt nødvendig for å komme på rett spor. Anonymous poster hash: 535b3...305
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #10 Skrevet 2. april 2015 Jeg er en attraktiv jente, det har jeg skjønt. De fleste jeg har forelsket meg i har vært en blanding av oppegående og corky. Noen synes det er veldig attraktivt med karriere og suksess, sikkert på den samme måten hvor jeg synes det er svært interessant med andre ting ved en fyr. Jeg har datet en elektriker som egentlig ikke hadde så mange ambisjoner sådan, men han var svært aktiv på andre områder i livet og hadde sånn sett ting på stell. Det var det intellektuelle ved han som fascinerte meg, de gode samtalene og måten han var seg selv på og det som gjorde han til "han". Ellers har jeg også datet en lærer som også var interessant. Folk er forskjellige: Vær interessant på din måte! Finn ut av hva som er deg og hva som gjør deg interessant, ikke hva som gjør andre interessant (med mindre det er en person du blir positivt inspirert av). Anonymous poster hash: b6047...9de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå