Jus sanguinis Skrevet 1. april 2015 Forfatter #21 Skrevet 1. april 2015 Hun kan slippe unna med detHvilket jo er hele problemet!
Gjest gjestvest Skrevet 1. april 2015 #22 Skrevet 1. april 2015 Hvilket jo er hele problemet! Det kan ikke jeg hjelpe deg med. Du får finne deg ei som ikke er slem med deg: Finnes mange av de. Akkurat som det finnes mange snille menn. Imens: her har du litt smågodt, og Kvikk Lunsj som kan hjelpe litt på din frustrasjon: Ups, en AB slafset i seg litt av Kvikk`n fordi du ikke var Kvikk hen
Jus sanguinis Skrevet 1. april 2015 Forfatter #23 Skrevet 1. april 2015 Det kan ikke jeg hjelpe deg med. Du får finne deg ei som ikke er slem med deg: Finnes mange av de. Akkurat som det finnes mange snille menn.Imens: her har du litt smågodt, og Kvikk Lunsj som kan hjelpe litt på din frustrasjon: Ups, en AB slafset i seg litt av Kvikk`n fordi du ikke var Kvikk hen Jeg tror ikke vi taster på samme språk!
Gjest gjestvest Skrevet 1. april 2015 #24 Skrevet 1. april 2015 Jeg tror ikke vi taster på samme språk! Anger Management
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå