AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #1 Skrevet 1. april 2015 Jeg har møtt en sykt kjekk fyr, han er snill, grei, sprek, høy, kjekk, trofast, skikkelig, har god jobb og er rett og slett drømmemannen. Vi har snakket mye sammen, rotet litt og han har invitert meg på date. Men jeg kjenner jeg får helt panikk nå! Jeg har bare vært i ett forhold før, og det var ganske seriøst. Jeg har ikke rotet med noen utenom. Jeg er så redd for å virkelig gå inn for det, og jeg har egentlig mest lyst å bare stikke av. Jeg er så pinglete og overtenkende og redd for at det skal gå galt. Er det vanlig å være så usikker, eller er det er tegn på at jeg bør avslutte det?Anonymous poster hash: 113e6...386
Polly Ester Skrevet 1. april 2015 #2 Skrevet 1. april 2015 Det betyr at du går utenfor din egen komfortsone. Og for å oppleve nye ting som kan virke litt skummelt så må du ut i verden og gjøre "skumle" ting. Ja, det er vanlig å være usikker i datingfasen. Det er deilig og slitsomt på samme tid. Håper du sier ja til date og koser deg og har det gøy.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #3 Skrevet 1. april 2015 Jeg har møtt en sykt kjekk fyr, han er snill, grei, sprek, høy, kjekk, trofast, skikkelig, har god jobb og er rett og slett drømmemannen. Vi har snakket mye sammen, rotet litt og han har invitert meg på date. Men jeg kjenner jeg får helt panikk nå! Jeg har bare vært i ett forhold før, og det var ganske seriøst. Jeg har ikke rotet med noen utenom. Jeg er så redd for å virkelig gå inn for det, og jeg har egentlig mest lyst å bare stikke av. Jeg er så pinglete og overtenkende og redd for at det skal gå galt. Er det vanlig å være så usikker, eller er det er tegn på at jeg bør avslutte det?Anonymous poster hash: 113e6...386 Det vet du ikke før etter noen år sammen. Morsomt at du nevner "høy" som en god kvalitet Anonymous poster hash: 0268c...6c4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå