Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Noen som vet hvor de selger slike kule høye Viking støvler med snøring i Bergen?

(De finnes bl.annet i gul og rød)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Prøv en skipshandler på kaien.

Skrevet

Skoringen i Sundt-huset, tror jeg. Og Åsane sko (Bystasjonen og Åsane Senter)

Skrevet

Eurosko har røde støvler.

Nå er det visst et tilbud med røde støvler og rød paraply på Falkanger i Trondheim (men sikkert på andre Euroskobutikker også).

Skrevet

Takk for tips!

Skal inn til byen i ettermiddag, får ta en kikk da!

Slike kule støvler er jo bare perfekt når man bor i Bergen :)

Skrevet

Viking støvlane er vel også fora?

Skrevet

Det er vanlig støvelfor i dem, i motsetning til de jeg så på dna som var gummi tvers gjennom.

Skrevet

Jeg har slike røde støvler med snøring, kjøpte dem i vår og er så fornøyd. Brukte dem senest i går da pøsregnet her i Kr. Sand :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har også kjøpt sånne, de er kjempetøffe. Blir bare litt klam på leggen (men gummistøvler er da uansett ikke kjent for å puste.)

Håper du fant noen i Bergen!

Skrevet

Jeg har også lyst på sånne, men er ikke helt sikker på om jeg hadde turt å gå i de. Hva kan man bruke de til? Ikke akkurat dressbukse og cardiga-sett vel?

Apropos butikk i Bergen. Ilse Jacobsen på bystasjonen har jo sine egne. De er jo kjempeflotte.

Gjest Anonymous
Skrevet

Går dere med busene nedi disse gummistøvlene? Bare lurte på hva som ellers er vitsen med at de er kule. Dr synes jo ikke under bukesne mener jeg..

Skrevet

Er det skikkelig støvle-vær, så funker det lite å ha buksen utenpå. Blir jo søkk blaut jo. Klart man stapper buksene oppi støvler.

Ilse Jacobsen støvlene er tøffe, jeg blir ikke enig med meg selv om de er litt for tøffe.

Skrevet

Jeg har buksene oppi. Syns de er kjempe stilige til dongeribukser med en hvilken som helst jakke til. Nåe du kjøper dem får du forresten en matchende paraply til :)

Skrevet

Men de røde i størrelse 38 og 39 er utsolgt i hele Bergen. Ei venninne kjøpte nettopp det siste paret i størrelse 38, og hun måtte helt til Midttun(tror jeg) for å få tak i dem.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg har også lyst på sånne, men er ikke helt sikker på om jeg hadde turt å gå i de. Hva kan man bruke de til? Ikke akkurat dressbukse og cardiga-sett vel?

Dongeribukse? Cordbukser? Skjørt? Romantiske kjoler a la Noa Noa? Hva som helst annet enn dressbukse? :ler:

Jeg har faktisk brukt dem med olabuksa bretta opp.

Og så har jeg en retroregnfrakk med skotskrutete mønster som blir glimrende å ha til. Juhu for Vikingstøvlene!

Skrevet

Vil også ha sånne tøffe! Har sett dem, men ikke kjøpt! Hvor mye koster disse støvlene?

Skrevet

Tilbudet på Eurosko (Falkanger i Tr.heim i alle fall) var 490,- (el 499?),- for støvler med matchende rød paraply.

Sikkert samme tilbudet de andre stedene også, vil jeg tro?

Skrevet

Synes også de er kjempestilige!Særlig de RØDE sko også da!!!!

Har sett omtrent make modeller i andre merker også!

Klems Charmina

:babysmokk: 81 dager til termin :babysmokk:

Skrevet

Nå er støvlene i hus, med matchende paraply!

Nå må det bare øse ned :ler: !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...