Gjest Anonymous Skrevet 20. august 2004 #1 Del Skrevet 20. august 2004 Hallo! Jeg lurer på om det finnes noe som kan ta bort mugglukt, eller få den til å gå bort fortere? Det gjelder en ransel som jeg glemte en matpakke i i noen dager.. Takknemlig for alle tips :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 20. august 2004 #2 Del Skrevet 20. august 2004 Prøv å vaske den innvendig med eddik, det kan hjelpe litt. I tillegg til å henge den ute til lufting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. august 2004 #3 Del Skrevet 20. august 2004 Takker.. men vil det ikke bli eddiklukt i stedet da? Skal jeg blande den ut? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 20. august 2004 #4 Del Skrevet 20. august 2004 Du skal blande den ut, ja, men jeg er ikke helt sikker på blandingsforholdet. Det vil ikke bli eddiklukt, den forsvinner raskt. Eddik er kjent for å ta bort vonde lukter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 24. august 2004 #5 Del Skrevet 24. august 2004 Kanskje putte den i en pose i fryseren??? Vel verdt forsøket ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå