Gå til innhold

Overbefolkning?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan folk si at verden er overbefolket når det ikke finnes non unge til å ta seg av alle gamlingene? Folk råtner jo på sykehjemmene... Det fødes ikke for mange, men for få.

Anonymous poster hash: 768f9...9f2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler ikke jeg vil komme noen vei med å diskutere her, så jeg bare: *facepalm*

Les og skaff deg litt informasjon, det gjør sikkert ingen skade..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lest masse om dette, men det er bare å innse at det ikke finnes et eneste holdbart argument for disse påstandene om overbefolkning. Virker som skremselspropaganda. Du avslører også deg selv som totalt uvitende når du ikke makter å komme med et enda argument.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lest masse om dette, men det er bare å innse at det ikke finnes et eneste holdbart argument for disse påstandene om overbefolkning. Virker som skremselspropaganda. Du avslører også deg selv som totalt uvitende når du ikke makter å komme med et enda argument.

Hvis du hadde lest masse om dette ville du sett at det er forskjell mellom land. I noen land fødes det ikke nok til å opprettholde befolkningen og ta seg av de eldre, slik som i Japan:

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Japan-vurderer-masseinnvandring-for-a-bote-pa-befolkningssvikt-7966073.html

I enkelte andre land er det en ekstrem befolkningsvekst som gjør at vi totalt ser ut til å få en overbefolkning. Ang dette er ikke forskerne helt enig. Noen forskere mener at når levestandarden øker, går også befolkningen ned (folk slutter å få så mange barn). Andre mener det ikke får fort nok. De siste ser ut til å ha rett.

Anonymous poster hash: cbd22...ce7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...